19 Reacties

6 uur geleden

Ik ietd meer dan 10 weken en toevallig gisteren voor het eerst ongesteld. Vond het ook al lang duren.

6 uur geleden

Verschilt heel erg per persoon. Kan na een maand zijn, maar kan ook een half jaar duren. Geef je borstvoeding? Dan kan het helemaal soms wel een tijdje duren. Bij mijn vorige zwangerschap werd ik ga 3 maanden ongesteld (gaf toen ook borstvoeding).

Reactie op JessieS1994

Verschilt heel erg per persoon. Kan na een maand zijn, maar kan ook een hal ...
Hey nee geef geen borstvoeding

6 uur geleden

Geef je borstvoeding? Ik heb 12 weken geleden mijn 4de dochter gekregen en ben ook nog niet ongesteld. Ik geef fulltime bv en slaap samen, dan kan het langer duren. Bij mijn andere dochters duurde het zelfs minstens een jaar voor ik ongesteld werd & na mijn 2de dochter was ik zelfs niet ongesteld en al zwanger van nummer 3🤭 zij hebben een leeftijdsverschil van 2 jaar en 5 maanden, dus toen had ik mijn eerste cyclus ook pas na 1 jaar en 8 maanden🤭

6 uur geleden

Hier 10,5 maand waarvan 1ste maand bv en ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Ene kant fijn natuurlijk en nog lekker van genieten. Maar ben ook benieuwd wanneer het komt.
Ik ben ook nog niet ongesteld geweest na bijna 12 weken. Inderdaad wel regelmatig krampen. En ik geef geen borstvoeding.

6 uur geleden

Na de geboorte van mijn 1ste zoontje al na 4 weken ongesteld geworden. Nu bij mijn 2de zoontje toevallig gister ongesteld geworden, na 11 weken. Ik vond het dit keer behoorlijk lang duren. Ik geef ook geen borstvoeding. Volgens mij kan je eventueel na 14 weken contact opnemen met verloskundige/huisarts.
Kleine is nu bijna 9 weken oud en pas gestopt met bloeden na de bevalling (placenta rest is een week geleden verwijderd) Ik geef volledig borstvoeding en hoop echt dat het nog een lange tijd gaat duren voor ik ongesteld wordt. Bij mijn andere kind was postpartum bloeden binnen 2 weken volledig gestopt en begon mijn menstruatie met 6 weken weer maar toen gaf ik flesvoeding

6 uur geleden

Ik ben ook nog niet ongesteld na 11 weken. Geef borstvoeding en kunstvoeding. Ga er vanuit dat het vanzelf wel weer komt!

6 uur geleden

Hier 12 weken en ook nog niet ongesteld, geef wel borstvoeding. Af en toe denk ik dat ik wat voel maar niets dat doorzet. Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker eigenlijk, mag lang duren van mij!

5 uur geleden

Hier nu ook bijna 11 weken en nog niet ongesteld. Geef borstvoeding en denk dat het daardoor komt
Hier ook nog niet. Dochter is 12 weken, ongeveer 3 weken geleden gestopt met bv.

5 uur geleden

Hier ook nog niet, geef wel bv. Kindje is ook 11 weken

5 uur geleden

Ik ben nu 10 weken geleden bevallen. Heb gekolfd tm 8 weken en toen ook een implanon laten plaatsen. Maar ben nu toch ongesteld (wel echt heel licht qua bloeden). Maar PMS was weer duidelijk aanwezig.

4 uur geleden

Hier ook nog niet! Is nu 12 weken geleden. Ik heb wel 5 weken bv gegeven en ben daarna gaan afbouwen. Ik had er eerst best paniek om, maar ik sprak laatst 2 meiden die vanaf het begin flesvoeding hebben gegeven en ook pas na 3+ maanden ongesteld werden. Probeer het nu een beetje los te laten. Ik heb overigens ook al 200x gedacht dat ik het zou worden, maar nog steeds niks!

2 uur geleden

Ik ook nog niet en 9 weken geleden bevallen, flesvoeding. Nou heb ik nog steeds een flink ijzertekort ondanks bloedtransfusie, dus heb ook zoiets van ‘m’n lichaam zou er ook nog wel niet klaar voor zijn.’ Maargoed ik merk wel dat ik snel vanalles ga bedenken wat er “mis” kan zijn. Kan dus nog wel even duren als ik de andere reacties hier zo lees

2 uur geleden

Ik ook nog niet. Nu 11,5e week geleden bevallen. Gaf vanaf het begin flesvoeding. Ik maak me er niet zo druk om. Komt vast wel terug. Tot die tijd probeer ik er van te genieten dat het er niet is.

2 uur geleden

Ik ben van de week ongesteld geworden. 11 weken na bevalling..

2 uur geleden

Reactie op Henrianne94

Ik ben van de week ongesteld geworden. 11 weken na bevalling..
Ook met een paar dagen ervoor last van buikpijn.. die kwam en ging.