7 Reacties

8 maanden geleden

Hoi! Hier 17 weken zwanger van de tweede en ook placenta voor. Ik voel ook nog niks. Terwijl de baby onwijs druk is tijdens de echo's! Blijft gek om te zien terwijl je niets voelt. Ben ook heel benieuwd wanneer ik wat ga voelen. Bij mijn eerste voelde ik haar met 19 weken en placenta ook voor...

8 maanden geleden

Reactie op Mama Van Romée

Hoi! Hier 17 weken zwanger van de tweede en ook placenta voor. Ik voel ook ...
Ah fijn te horen dat ik niet de enige ben🤭 hoor in mn omgeving alleen maar verhalen als; 2e zwangerschap en placenta voor en dan met 14/15 weken al wat voelen… Hopelijk gaan we snel iets voelen dan🤭

8 maanden geleden

Hier dezelfde zorgen, bijna 19 weken, 2e kindje en nog niets gevoeld. Geen idee waar mn placenta ligt trouwens. Volgende week gelukkig weer een echo!

8 maanden geleden

Reactie op K9779

Ah fijn te horen dat ik niet de enige ben🤭 hoor in mn omgeving alleen maar ...
Ja moet zeggen daar werd ik ook heel onrustig van omdat ik ook niks voelde. Maar volgende verloskundige is het helemaal niet vreemd en hoefde ik me totaal geen zorgen te maken 🤭

8 maanden geleden

Hier dezelfde zorgen, bijna 19 weken, 2e kindje en nog niets gevoeld. Geen ...
Ja vervelend hè… ik heb gelukkig woensdag de 20 weken echo☺️ dus hoop toch wel gauw daarna iets te gaan voelen want tot 28 weken heb ik verder geen echo’s meer😅 dan geeft beweging voelen toch wel wat rust ook! Hopelijk gaan we snel wat voelen!

8 maanden geleden

Reactie op Mama Van Romée

Ja moet zeggen daar werd ik ook heel onrustig van omdat ik ook niks voelde. ...
Klopt dat heb ik ook gehoord idd! Heb 1 vriendin die ooo bij de 1e placenta achter had en bij de 2e voor en met 19 weken nog niks voelde dus dat stelt ook wel gerust. Weet ook best dat vergelijken geen zin heeft Maarja gebeurd soms toch😅

8 maanden geleden

Bij de eerste zwangerschap voelde ik onze dochter rond de 24 weken, ook placenta voor. Nu weer, ben nu 17 weken en voel ook nog niks❤️