10 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb gewoon een aankleedkussen van de prenatal. Bevalt prima. Ook met schoonmaken. Hier ons zoontje laats flinke buikgriep met waterdunne diarree. Dan is een kussen wat je makkelijk schoon kan maken wel heel fijn. We gaan voor op de babykamer nog zo'n zelfde kussen aanschaffen.

5 maanden geleden

Ik heb een Leander Matty, wel wat duurder maar ik vind hem het geld wel waard. Stevig, geen gedoe met hoezen eromheen, doekje erover en hij is schoon.

5 maanden geleden

Sowieso een afneembare! Geen gehannes met hoezen die je bij iedere natte scheet weer in de was kunt doen, je blijft bezig. Doekje erover en klaar. Wij hebben er 1 van bonbebe

5 maanden geleden

Reactie op Aroid

Sowieso een afneembare! Geen gehannes met hoezen die je bij iedere natte sc ...
Bebejou bedoel ik

5 maanden geleden

Wij hebben een goedkope met 2 hoezen. Bevalt prima. Beginperiode leggen we er vaak van die zeiltjes overheen die je in je kraampakket krijgt. Later een hydrofiel als het nodig is:)

5 maanden geleden

Hier gewoon goedkoop van de prenatal, zie de waarde er niet zo in om een dure te kopen😅

5 maanden geleden

Hier ook 2 goedkopen met hoezen. 1 voor boven en 1 voor beneden. Echt prima hoor. Van de Hema zijn ze volgens mij.

5 maanden geleden

Reactie op Jojootjeje

Hier ook 2 goedkopen met hoezen. 1 voor boven en 1 voor beneden. Echt prima ...
Ik heb ook zowel het aankleedkussen als de hoezen gewoon van de HEMA :)

5 maanden geleden

Ik heb een we-too voor mijn zoontje en nu voor de baby weer aangeschaft.. beneden heb ik bebe-jou maar vind de We-too wel echt beter, stuk steviger ook

5 maanden geleden

Ik heb gewoon die van de Hema! Bevalt prima. Een op zijn kamer en eentje benenden nog . Hoef hem niet naar boven te tillen of iets in de zwangerschap