6 Reacties

vorige week

Wij verwarmen de melk au-bain-marie. Heet water in een bakje en flesje erin. Als de koelkast kou eraf is geven we het flesje. Het flesje hoeft voor onze baby’s gelukkig niet heel warm te zijn. Kamertemperatuur is prima voor ze.

vorige week

Toen ik nog kolfde gebruikten wij de Sheppr als verwarmer! Ideaal voor zowel thuis als onderweg. Batterij gaat alleen wel redelijk snel leeg als je hem veel gebruikt vonden wij. Hadden hem thuis standaard aan de oplader 🤣

vorige week

Wij warmen het helemaal niet op.. Als baby het koud accepteert mag dat namelijk ook gewoon! Dus mijn advies zou zijn om eerst dat eens te proberen ☺️ alternatief is ook nog het flesje gewoon even vasthouden of al iets eerder uit de koelkast halen om de ergste kou eraf te hebben.

11 uur geleden

Wij hebben een elektrischethermofles van babymoov.. hier fulltime kolver.. vanaf het begin.. wij gebruiken alleen maar de thermofles voor de bv.. ik stel hem tot 45 graden in.. ik vindt het zelf een erg prettig idee dat mijn kindje lekkere warme melk in haar buikje krijgt.. slapen ze vaak ook goed op
Wij hebben een kolvy flessenwarmer. Werkt fijn maar gaat niet heel lang mee voor je hem moet opladen. Een koude fles is in 2-3 min warm, een fles met 'melkijsklontjes' duurt ongeveer 5 min

Reactie op BijzondereEiland424392

Wij hebben een kolvy flessenwarmer. Werkt fijn maar gaat niet heel lang mee ...
Je draait hier overigens de fles op dus geen geklooi met warm water enzo