14 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb toevallig vandaag bij Zeeman van die Maddy onderbroeken gehaald, 3xl, mega groot, mega hoog, hopelijk past het. Ik had bij h&m lage zwangerschapsonderbroeken (mt xxl) gekocht maar die rand van de voorkant staat einde dag wel in mn huid, net als mijn eigen onderbroeken die ik gewoon aan had (sloggi tai cotton lace, ook laag model, mt 48). Dus ben benieuwd of die van de zeeman wat zijn, zijn al eerder geadviseerd hier op het forum namelijk
6 maanden geleden
Ik draag m’n eigen strings gewoon nog en vooral de invisibles zitten fijn! Die stof rekt lekker mee en snijdt nergens 👍🏼 zijn van de Hunkemöller
6 maanden geleden
Ik heb bamboo onderbroeken van de action. Ik trek het elastiek kapot zodat t niet zo snijd hahaha werkt goed
6 maanden geleden
Ik vind de Maddy onderbroeken van de Zeeman echt fijn! Voor €4,99 heb je er 2, toch het proberen waard lijkt mij 😊
6 maanden geleden
Ik heb deze strings gevonden bij Zalando en zitten heerlijk!!
https://www.zalando.nl/anna-field-7-pack-string-black-an681r06u-q11.html
6 maanden geleden
De maxi slips van Ulla Popken 5 pack zitten fantastisch! Zelf een maatje meer en ze zitten echt heerlijk over de buik.
6 maanden geleden
Ik had ook extra groot van Hema maar die zijn echt al een tijd niet meer fijn. Heb nu van bonprix zwangerschapsonderbroeken en die zitten heerlijk :) ook gewoon de maat die ik normaal draag
6 maanden geleden
Ik heb de Mady onderbroeken van de Zeeman, niet sexy, supercomfortabel. Maatje groter dan anders en echt ideaal.
Vorige zwangerschap heb ik die tot het laatst kunnen dragen, en na de bevalling zijn ze ook fijn voor het kraamverband.
6 maanden geleden
Ik heb naadloze van de hema. Heerlijk! De achterkant is volledig van kant.
6 maanden geleden
Draag nog mijn eigen ondergoed alleen dan net onder de buik. Dit gaat nog prima
6 maanden geleden
Ik gebruik zelf no-show slips van H&M, deze zitten lekker soepel en door de no-show heb je geen rand dat in je duwt en ze zitten net onder de buik. Dus ik kan gewoon degene die ik voor de zwangerschap al had, tot nu toe nog steeds gebruiken.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1186905020.html