6 Reacties
2 dagen geleden
Onze meiden hebben dit ook snel, vaak als het alleen de handjes zijn bij ons voelen deze ook kouder als de rest van het lijfje. Vaak houden we de handjes dan even vast tot ze weer wat warmer voelen en is dit vaak al weg. Is dat bij jouw dochtertje ook?
2 dagen geleden
Handjes voelen niet zo zeer heel koud. Ik zal eens kijken of het werkt om ze op te warmen en of het dan weg gaat!
10 uur geleden
Zoon van 3jr en dochter van 7 weken hebben dit beide.
Toen mn zoon een x in het ziekenhuis ( SEH) was dachten ze dat hij dood ging volgens mij totdat ik aangaf dat hij dit al sinds zn geboorte had. Ze maakte er een heel drama van. Veel mensen opeens op die kamer.
Schijnt meer de uitzondering op de regel te zijn😅. Kan helemaal geem kwaad hoor!
6 uur geleden
Ons dochtertje van 10 weken heeft dit ook heel vaak op haar handjes. Haar handjes voelen vaak ook koud(er) aan. De rest van haar lichaam is juist altijd heel lekker warm. Ik heb me hier nooit zorgen om gemaakt. Kraamzorg gaf in het begin aan dat dit met de doorbloeding bij baby’s te maken heeft, die is nog niet optimaal. Overigens heb ik het zelf als tiener ook vaak gehad op mijn benen als ik het koud had. Dus herkende het al.