4 Reacties
3 uur geleden
Onze dochter is 12 weken morgen, en ik ben ongeveer een week geleden pas echt gaan oefenen met in haar eigen bedje slapen overdag. Dit lukt meestal, maar niet altijd zonder strijd hoor. Ik ben er vooral mee begonnen omdat ze straks op de opvang en bij opa en oma ook zelfstandig moet kunnen slapen. Maar wakker wegleggen lukt hier echt nog niet.
Als het me teveel moeite kost en ze stribbelt veel tegen, ga ik haar niet dwingen en laat ik haar lekker bij mij slapen om een oververmoeide baby te voorkomen. Ik vind het dan nu nog belangrijker d谩t ze slaapt, en niet waar 馃槉
De app Napper heeft mij trouwens goed geholpen met beter kunnen inschatten wanneer ze moet slapen overdag!
3 uur geleden
Reactie op Nadine922
Onze dochter is 12 weken morgen, en ik ben ongeveer een week geleden pas ec ...
Enig idee wanneer baby鈥檚 door krijgen dat ze in slaap komen op ons(conditionering?).
Hoe vaak op een dag in eigen bedje is je streven? Wij doen nu alleen een op het bedje tussen 12:00-17:00
1 uur geleden
Reactie op H0tFudge88
Enig idee wanneer baby鈥檚 door krijgen dat ze in slaap komen op ons(conditio ...
Ik heb wel eens gehoord dat ze bij 4 maanden pas door zouden moeten hebben dat een bedje voor slapen is, en een box voor spelen bijvoorbeeld. Maar verder geen idee haha. Ik probeer gewoon m鈥檔 kindje te volgen en doen wat goed voelt 鈽猴笍
Ik probeer al haar slaapjes overdag in het bedje te doen (tussen 10:00 en 20:00 vallen die ongeveer). Mits dit lukt hoor! Dat is dus wisselend. Na 20u slaapt ze niet veel meer en gaat ze tegelijk met ons naar bed