23 Reacties

8 maanden geleden

Jaa ik denk het soms te voelen, maar ik heb echt geen idee! Ik ben nu 15 weken en vraag me af wat normaal is 🙈🙈

8 maanden geleden

Ik ook! Ik ben 15+6 en voel vooral in rust heel laag een soort ‘plopjes’, ‘tikjes’!

8 maanden geleden

Ik voel dit ook, internet zegt dat het kan. Zeker bij een tweede.

8 maanden geleden

Ik voel haar ook al sinds een klein weekje. Ze is ook wel heeel druk was op de echo te zien laatst. Herken het gevoel van mn eerste kind dus weet zeker dat dit de baby is. Vooral in rust voel ik het goed, geschuif, plopjes achtig

8 maanden geleden

Hier 14+1, derde kindje en ik voel het ook al 😊 nu nog zachtjes, wacht maar tot ze groeien en sterker worden 🤭

8 maanden geleden

Ik ben nu 14+2 en ik voel sins gister avond geschuif en gekriebel in me buik zo blij dat ik der eindelijk gewoon kan voelen

8 maanden geleden

Mijn placenta ligt voor dus dan kan het best wel even duren voordat ik de baby ga voelen werd er gezegd door de verloskundige..

8 maanden geleden

Ik lag vannacht in bed en toen dacht ik ook voor het eerst iets te voelen... Een soort geschuif? Maar het is mn eerste kindje dus ik heb echt geen idee. Het kunnen ook mn darmen zijn?

8 maanden geleden

Ik ben 15 weken en voel sinds een week 's avonds op bed "geschuif" in m'n buik. Te leuk. Tweede kindje dit dus herken het!

8 maanden geleden

Reactie op Frostt

Mijn placenta ligt voor dus dan kan het best wel even duren voordat ik de b ...
Werd mij ook gezegd idd!

8 maanden geleden

Reactie op flaming

Werd mij ook gezegd idd!
Mij ook.. ik hoop dat het gevoel er toch doorheen komt ofzo😅

8 maanden geleden

Reactie op Blijevlinder

Hoop ik ook! Dan is het wat minder onzeker allemaal

8 maanden geleden

Reactie op Frostt

Hoop ik ook! Dan is het wat minder onzeker allemaal
Inderdaad…

8 maanden geleden

Reactie op Blijevlinder

Bij mij ligt de placenta ook voor, en heb zeker al wel wat gevoeld ☺️ Maar bij mij zei de vk ook dat het langer kán duren in dat geval…!

8 maanden geleden

Reactie op Nadine922

Bij mij ligt de placenta ook voor, en heb zeker al wel wat gevoeld ☺️ Maar ...
Oh wat fijn! zo’n bijzonder gevoel. Hopelijk duurt het hier ook niet lang meer🥰

8 maanden geleden

Met mijn eerste voelde ik het pas met 16 weken. Met de tweede al bij 14 en nu met de derde herkende ik het al met 13 weken maar was nog niet zo voelbaar net als nu met de derde in week 15 😊

8 maanden geleden

Sorry maar is het normaal de baby al met 12 a 13 weken te voelen? Ik ben bijna 13 weken en heb afgelopen week heel sporadisch de plopjes onderin me buik gevoeld. Dit is ons tweede kindje dus herken wel het gevoel. Maar dat is toch veel te vroeg?

8 maanden geleden

Ik voel al 2 weken plopjes en kriebels, maar vanmorgen voor het eerst duidelijke schopjes!

8 maanden geleden

Reactie op Aroid

Ik voel al 2 weken plopjes en kriebels, maar vanmorgen voor het eerst duide ...
Wat leuk! Met hoeveel weken 🥰

8 maanden geleden

Een tipje; ik heb de laatste controle mijn verloskundige laten voelen hoe hoog mijn baarmoeder was, dus nu weet ik precies waar onder ik iets moet voelen wil het de baby zijn! En ja, gisteren voor het eerst gevoeld! Bijna 16 weken😍