14 Reacties
3 maanden geleden
Mijn ouders organiseren de babyshower omdat bijna iedereen een man of vriend heeft die komt, komen bij ons ook de mannen op de babyshower !
De mannen hebben het er nu al weken over hoe leuk ze het vonden om uitgenodigd te worden. Ook vindt mijn partner het super leuk dat dit iets voor ons samen is.
Ik denk als hij zich er goed bij voelt en jij ook, gewoon lekker doen met de mannen erbij.
Het wordt namelijk vast erg gezellig !!!
3 maanden geleden
Je zou het kunnen vergelijken met een bruiloft; alles kan. Je hebt de “traditionele manier”, maar uiteindelijk maakt het natuurlijk niets uit en hoef je je niet aan een bepaalde standaard te houden. Heb ook al babyshowers voorbij zien komen met de hele (gezamenlijke) vriendengroep (dus inclusief mannen). Vond dat ook best een leuk idee. Maar dan zou ik de shower er wel op afstemmen (bijv. meer te eten dan enkel roze/blauwe zoetigheden etc).
3 maanden geleden
Ik heb as. Zaterdag mijn baby shower. Mocht het eigenlijk niet weten maar ben er achter gekomen. Het eerste wat ik tegen mijn vriend zei: jij blijft ook hoor. Tis ook zijn kindje. Ik vind het maar gek dat het alleen voor vrouwen is.
3 maanden geleden
Mijn babyshower was met m'n eigen man, vriendinnen en hun aanhang. Dat wilde ikzelf graag, vond het super gezellig dat de mannen er ook bij waren. Het was ook geen traditionele babyshower, we hebben gewoon heerlijk gegeten, Party&Co gespeeld en als babyshower touch kreeg ik van ieder stel hun lievelings voorleesboek van vroeger. Verder vulden we allemaal een kaartje in over het welke naam, wanneer het geboren zal worden en wat je de ouders en het kind toewenst. Dat laatste vond ik juist grappig dat het ook door de mannen werd ingevuld, die schrijven toch net ff andere dingen op dan vrouwen doen. Dat maakte het nog grappiger 😄
Uiteindelijk gaat het erom waar jij en je vriend het meest blij van worden. Gewoon doen wat bij jullie past!
3 maanden geleden
Hier bewust ervoor gekozen om babyshower ook Voor en met mijn vriend samen te doen en hij heeft ook zijn vrienden met aanhang uitgenodigd en ik mijn vriendinnen met aanhang.
Ik vond het juist leuk om ook samen alle cadeaus uit te pakken.
Al was het dan wel voor mij of de baby. Om hem ook speciaal te laten voelen die dag, heb ik hem zelf nog een spel gekocht voor de PlayStation wat hij graag wilde voor zijn verlof, hij vond het geweldig toen hij het uitpakte 😆
3 maanden geleden
Ja ik vind het ook best dubbel. Ik vond het super leuk hoor al die vrouwen maar mijn man had alles geregeld en hij zou dus weg moeten teminste dat wilden de vrouwen. Ik kon dat niet over me hard verdragen dus heb gezecht nee mijn man en me kids blijven.. hij heeft alles geregeld ga ik hem toch niet weg sturen?... daar bij vind ik het ook gewoon gezellig als iedereen kompleet is dus met man en kids🙂
3 maanden geleden
Ik heb afgelope zondag mijn baby shouwer gehad, mijn man wilde hier ook graar bij zijn. We hebben het vandaar half met dames en heren appart gedaan en samen afgesloten met een bbq.
Voor mijn man was het ook echt een verrassing, want hij dacht dat alleen ik een baby shouwer zou krijgen 😊
3 maanden geleden
Ik ben helemaal voor! Ik vind het zelf een raar idee om een feestje ter ere van ons kindje te hebben, maar dan zonder degene met wie ik het samen allemaal doe en ga doen🙈
Maar zolang iets met plezier en liefde georganiseerd wordt kan je nooit fout zitten volgensmij ☺️
3 maanden geleden
Bij mijn eerste zwangerschap was mijn man ook bij de babyshower, vond ik eigenlijk ook wel zo leuk! Hij kreeg vervolgens ook nog een minibabyshower van zijn broers, dus eindstand had hij zelfs meer dan ik, haha.
Maar ja, het is ook zijn kind en ik vond het dus logisch dat hij er ook bij was. Al was het verder wel met mijn vriendinnen en niet zijn vrienden 😅
3 maanden geleden
Je bent bang dat het misschien twee gescheiden werelden worden. Ik zou zeggen: bespreek dat met je vriendin die het organiseert!! Vraag aan haar of ze een activiteit kan bedenken om een brug te slaan, bijv een (Engelstalige als dat voor iedereen oké is) quiz waarbij de team-indeling gemixt is.
3 maanden geleden
Babyshower... Sowieso niet echt Nederlands überhaupt of wel? Je doet het omdat je het leuk vindt, en toevallig is het een trend op het moment. Maar ja, zoals bij elke trend, je kan alles aanpassen wat je wilt. Sommige mensen die babyshower met die spelletjes andere doen een high tea..
Ik vindt altijd gedoe sowieso niks, ik nodig gewoon al mijn vrienden (zelf, ik ben geen fan van verassing feestjes) bij mij thuis om lekker gezellig rond te tafel te zitten en iedereen mag natuurlijk cadeaus meenemen
3 maanden geleden
Mijn babyshower was met mijn partner, beide families en vrienden met partners :)
Niet alleen vrouwen, dit heb ik van tevoren aangegeven. Wij wilde graag iedereen die dichtbij ons staat aanwezig zou zijn.
Het is denk ik gewoon wat jullie zelf fijn vinden :)
3 maanden geleden
Het is maar net wat je zelf wil toch. Bij mijn eerste babyshower was mijn man er gewoon bij, we worden toch samen ouders, en zijn broertje was erbij en verder vriendinnen en tantes etc. Afgelopen zondag heb ik een mini babyshower gehad, er konden niet veel mensen bij zijn omdat het op korte termijn was geregeld. Maar mijn man was er weer bij, ons zoontje, mijn schouders ouders en de partners van mijn vriendinnen ook.
Ik vind het juist alleen maar leuk dat mijn man erbij was, het is ook zijn baby.