15 Reacties
8 maanden geleden
Had ik ook maar zat ineens zwaar in de weg. En dat middending schoot heletijd los ondanks die zuigknoppen
8 maanden geleden
Een badje is een badje? Je ondersteund je baby in alle badjes. Wij hebben 鈥榤 in de kraamweek gebruikt en vonden douchen met dochter veel fijner馃き dus; goedkoop is prima:)
8 maanden geleden
Gewoon bebe jou badje het goedkoopste.. ze groeien er zo snel uit en er is weinig fijn te vinden aan een badje is mijn mening
8 maanden geleden
Ik heb een 2de hands badje gekregen van een vriendin. Geen idee welk merk eigenlijk. Je moet je baby toch zelf goed vasthouden. Voor toen mijn zoontje wat ouder werd een Stokke xl aangeschaft omdat wij zelf geen bad hebben. Deze is ideaal voor onder de douche.
8 maanden geleden
Wij hebben zowel een 'normaal' goedkoop badje, de Stokke Flexibath XL (kan niet op een standaard), een tummytub en een zitje op standaard voor onder de douche.
Tummytub: leuk voor een keer, maar echt niet nodig.
FlexiBath: leuk voor als je weinig ruimte hebt in de badkamer maar in realiteit staatie hier nog een dag te 'drogen' voordat ik m inklap en wegzet. Voor een pasgeboren baby en herstellende pasbevallen moeder niet t meest handig om de XL te hebben, mits je het ergens op hoogte neer kan zetten.
Ik vond het persoonlijk helemaal niet fijn om een baby in bad te doen dus ben zsm het zitje onder de douche gaan gebruiken. Ben hier echt fan van!
En later gewoon op een handdoekje op de grond mee onder de douche. Af en toe omdat ze het leuk vind in het FlexiBath.
Het normale badje word hier nog wel eens als wasmand gebruikt :)
8 maanden geleden
Wij hebben de luma met babyinzet en hebben die 7 maanden gebruikt, vond het super fijn dat ik zelf lekker kon douchen en tegelijk mn kindje in bad kon. En heel fijn dat ie op hoogte is zodat je niet steeds hoeft te bukken or hurken.
8 maanden geleden
Wij hebben een bebe-jou badje op/met standaard gebruikt. Wij vonden het super handig een badje op hoogte.
Wij hebben geen groot bad alleen een douche.
Sinds ons zoontje zelf goed/stevig kan zitten gebruiken we een babybadje van ikea omdat daar antislip op de bodem zit dan kan hij makkelijker zitten en staan zonder uit te glijden. Ons zoontje is nu ruim 2.5 en wil nog regelmatig in het badje.
8 maanden geleden
Wij hebben het badje van Luma en gebruiken hem met 17 maanden nogsteeds!
Eerst is die fijn op hoogte op het standaard, sinds mijn zoontje zelf kan zitten zetten we het badje in het grote bad of in de douche en laten we hem erin spelen en badderen. Het badje is snel gevuld en zn speelgoed is altijd binnen handbereik. Het badje is het geld zeker waard hier!
De baby inzet hebben we eigenlijk nooit gebruikt. Ooit een keer om te douchen bij een extreme spuitluier, maar verder vonden wij die wel erg overbodig en een beetje wankel.
8 maanden geleden
Wij hebben een normaal badje op standaard, een tummytub en en Stokke FlexibathXL (op de grond)
Bij de eerste het badje veel gebruikt, tot hij kon zitten en in de Stokke kon. Tummytub sporadisch gebruikt
De tweede heeft heel veel in Tummytub gezeten, vrijwel niet in badje. Tummytub was ergonomisch voor mij na ks veel fijner.
Bij beiden vanaf dat ze stabiel zitten alleen nog de Stokke in gebruik, is wat groter en neemt veel minder ruimte in dan normale badje. Ook erg fijn!
8 maanden geleden
Reactie op Hannelore13
Wij hebben een normaal badje op standaard, een tummytub en en Stokke Flexib ...
Oh en geef er niet teveel aan uit.
Je baby gaat echt niet rondkijken of hij een mooi bad heeft 馃槈