129 Reacties Nieuwste boven Beoordeling van wat precies?
Bij mij was die goed hahah
Reactie op Maud-94 Beoordeling van wat precies?
Nub theorie! Sorry een beetje onduidelijk hihi
Reactie op StijlvolleZon326845 Bij mij was die goed hahah
Ah leuk 馃グ
Reactie op jamjam Nub theorie! Sorry een beetje onduidelijk hihi
Oh hahaha, ik denk al 馃槣 voor mij helaas nog te vroeg om dat te checken
Ben ook heel benieuwd, morgen onze 13 weken echo. Bij 11+4 was het nog een meisje
Reactie op StijlvolleZon326845 Bij mij was die goed hahah
Met hoeveel weken had je de echo gestuurd? 馃榿
Reactie op Rona鉂わ笍 Ben ook heel benieuwd, morgen onze 13 weken echo. Bij 11+4 was het nog een ...
Ik heb die van mij met 11 weken gestuurd en volgens chatgpt een jongetje, dus ben benieuwd. Aanstaande donderdag geslachtsecho
Ja klopte 馃槂 het is een meisje 馃┓
Oh wat leuk, ik wist niet dat dit kon. Dus meteen gebruik gemaakt van deze tip!!
Chatgpt denkt een meisje, wij weten het zondag na de geslachtsecho!
Reactie op jamjam Met hoeveel weken had je de echo gestuurd? 馃榿
Een keertje met 11 weken en een keer met 13 weken en beide was het een meisje en daarna een geslachtsecho gedaan met 15+4 weken en bleek een meisje te zijn
Vandaag met 11 weken chatgpt gevraagd en die zegt een jongen. Ben benieuwd haha. Volgende maand geslachtsecho
Reactie op jamjam Ik heb die van mij met 11 weken gestuurd en volgens chatgpt een jongetje, d ...
Oh spannend.
Reactie op lvus Oh wat leuk, ik wist niet dat dit kon. Dus meteen gebruik gemaakt van deze ...
Oh spannend
Aan ChatGPT gevraagd met 13w Eind deze week/begin volgende week weten het doormiddel van NIPtest.
Met een echo op 13 weken waar duidelijke nub op stond die ik zelf al makkelijk kon aflezen gedaan & we hebben volgende week de gender reveal, ben benieuwd of het klopt. Zou een meisje moeten zijn dit keer 馃構
Reactie op Dreamxx Met een echo op 13 weken waar duidelijke nub op stond die ik zelf al makkel ...
Spannend!!!
Reactie op ShanaBanana Aan ChatGPT gevraagd met 13w Eind deze week/begin volgende week weten het d ...
Ben benieuwd of het dan ook klopt 鈽猴笍
Reactie op lvus Oh wat leuk, ik wist niet dat dit kon. Dus meteen gebruik gemaakt van deze ...
Ja, leuk dat het bestaat h猫 haha
Ben benieuwddd haha, hij zegt bij mij een meisje met 10,5 week. Wel een beetje vroeg dus, maar we weten het 23 april 馃槅