31 Reacties

2 dagen geleden

Oudste had alleen beetje koorts savonds

2 dagen geleden

Wij hadden 1 avond koorts en hangerig, en de nacht kon ze slecht alleen slapen. Volgende dag alweer helemaal beter!

2 dagen geleden

Hier donderdag gehad icm met tweede dosis rota virus drankje. Het viel alles mee. Alleen donderdag einde dag wat huilerig en een beetje verhoging en verder slaapt ze nu iets meer dan normaal.

2 dagen geleden

Bij ons had de kleine man vooral wat last van diarree door het rota drankje.

2 dagen geleden

Wij hadden ze eind december. Afspraak was begin van de ochtend en diezelfde middag was hij wat huilerig en hangerig en in de avond had hij koorts. Hij heeft vervolgens de hele nacht super goed geslapen en was de volgende ochtend weer helemaal het ventje. Van de 2e ronde rotadruppels die hij tegelijk kreeg een paar dagen diarree maar leek daar geen last van te hebben en wisten we al van de eerste ronde dus dat was geen verrassing

2 dagen geleden

Mijn zoontje heeft ze vrijdag gehad en sinds dien slaapt hij overdag amper veel verdrietig en hangerig zo kennen wij hem totaal niet, geen idee of het door de prikjes komt of eventueel een aankomend griepje aangezien iedereen die heeft.

2 dagen geleden

Die van mij sliep echt de hele dag. Moest haar gewoon wakker maken om te drinken. Ik weet niet of je borstvoeding geeft, maar het helpt om daarvoor en daarna even te voeden. Verder een washandje met koud water meenemen voor even op de beentjes na de prik. Dit hielp bij mij heel erg.

2 dagen geleden

Reactie op LuchtigeZon236740

Mijn zoontje heeft ze vrijdag gehad en sinds dien slaapt hij overdag amper ...
Bij ons was dit ook van de een op de andere dag maar kwam het doordat sprong 4 om de hoek kwam kijken. Dramalama

2 dagen geleden

Reactie op Bloemetje08

Bij ons was dit ook van de een op de andere dag maar kwam het doordat spron ...
Oh ik hou dat niet bij dus zou eerlijk gezegd niet weten of dat het zou kunnen zijn hij is vandaag 3 maanden

2 dagen geleden

Hier niks gemerkt!

2 dagen geleden

Tweede ronde rota hier geen klachten gehad! Na de vaccinaties had ze dezelfde avond verhoging en was ze heel huilerig. Ook spierpijn in de beentjes. Na een zetpil heeft ze redelijk geslapen maar wel onrustig. Volgende dag niets meer aan de hand!

2 dagen geleden

Afgelopen vrijdag gehad. Smiddags wel wat huilen en beentjes waren wat dik en rood. Heb toen paracetamol gegeven en heeft verder geen last meer gehad. Geen koorts. Wel nu 2 dagen iets meer aanhankelijk maar wel gewoon goed slapen etc. Viel mij alles mee.

2 dagen geleden

Hier donderdagochtend de prikjes gehad. Donderdag en vrijdag wat hangerig en lichte verhoging, maar hij was voornamelijk heel erg moe en heeft echt bijna de hele dag geslapen.

2 dagen geleden

Mijn dochter heeft de prikjes donderdag gehad. Ze is donderdag en vrijdag wat hangerig en aanhankelijker geweest. Ook heeft ze wat verhoging gehad en meer geslapen. Het viel mij reuze mee! We hebben lekker veel geknuffeld

2 dagen geleden

Hier ook niks gemerkt!

2 dagen geleden

Ons zoontje kreeg helaas flinke koorts en moesten daardoor naar HAP. Hopelijk valt het bij jullie mee, en anders lekker veel knuffelen!

2 dagen geleden

Ik moet ook morgen (vandaag dus eigenlijk) zie er zo enorm tegenop ben vooral bang voor hoge koorts. We moeten ook pas om 4 uur smiddags dus een beetje bang dat hij snachts enorme koorts krijgt en ik het niet merk omdat ik lig te slapen
Hier dinsdag gehad rond 9:30. Eerst was er niks aan de hand. In slaap gevallen tijdens het wandelen. Rond 12 uur is hij gaan slapen en werd toen helemaal huilend wakker. Een verwarmde pittenzak op zn buikje gedaan en hij sliep weer. Rond 5 uur krijsend wakker geworden. Temperatuur gemeten en had koorts. Meteen zetpil erin gedaan. Toen nog eens 3 uur geslapen en meneer werd lachend wakker en heeft die nacht zoals normaal geslapen. Viel mij heel erg mee. 2 keer 19 minuten flink gehuild.
Hier vandaag gehad om 11.30. Om 20.00 temperatuur gemeten 37.0 nog niks aan de hand dus

gisteren

Awh m'n arme lieverd... zoveel pijn in haar beentjes. Net een zetpil gegeven tegen de pijn 馃檹