7 Reacties

gisteren

Mijn nichtje had KMA en ook bloed in haar ontlasting als symptoom. Ook eczeemachtige klachten wel. M'n zus is toen melk gaan schrappen (gaf BV) en na 2 weken was het bloed in ontlasting voorbij.

gisteren

Hi! Onze dochter heeft kma allergie en ook alleen bloed / slijm in ontlasting. Geen huifduitslag oid. Ik zou wel even kijken of je dit kan laten onderzoeken in het ziekenhuis. Een dietist kan je begeleiden daar.

17 uur geleden

Was het non stop bloed in de luier of ging het ook weer na een halve dag weg zonder melk weg te hebben gehaald?

17 uur geleden

Reactie op BeleefdeEland821843

Was het non stop bloed in de luier of ging het ook weer na een halve dag we ...
Het begon met af en toe bloed bij de ontlasting maar daarna was het constant. Als het weer weg is gegaan kan het ook gewoon een infectie of een wondje bij de anus zijn geweest.

16 uur geleden

Onze dochter had ook bloed bij de ontlasting, maar het was ook heel dun en slijmerig en had ze ook wel 10 poepluiers op een dag. Wij zijn toen op doordringen doorverwezen naar een kinderarts in het ziekenhuis en gestart met nutrilon pepti wat echt heeft geholpen.

13 uur geleden

Reactie op Cathyvdp

Onze dochter had ook bloed bij de ontlasting, maar het was ook heel dun en ...
Kwam dat dit bewezen kma? Ik geef borstvoeding, het zit dan wel iets anders maar toch ben ik benieuwd.

10 uur geleden

Reactie op BeleefdeEland821843

Kwam dat dit bewezen kma? Ik geef borstvoeding, het zit dan wel iets ande ...
Ze hebben geen testen gedaan, maar wel onze dochter gecontroleerd bij der longen enz.