64 Reacties
6 maanden geleden
Dat is schrikken! Dit lijkt mij niet goed. Ik zou meteen bellen met de verloskundige. Misschien is het niks maar ik had meteen gebeld
6 maanden geleden
Reactie op HartelijkeZonsopgang384360
Dat is schrikken! Dit lijkt mij niet goed. Ik zou meteen bellen met de verl ...
Ik heb gister dus ook gebeld.. had ook best veel bloedverlies alleen niet met deze kleur.. ik werd in mijn ogen niet bepaald serieus genomen.. dus zit even met m’n handen in m’n haren denk tot ik straks even t ziekenhuis anders maar bel ipv hun.. en dan hopen tot ik serieus genomen word
6 maanden geleden
Reactie op Abigail1999
Heb je vanochtend al opnieuw gebeld met de vk?
Nee.. gister ook gebeld t bloed verlies was best veel maar niet zo kwa kleur of die klonters, ik voel de kleine wel nog.. en daarom word t ook niet helemaal serieus genomen..
6 maanden geleden
Reactie op Daniëlle_xoxx
Ik heb gister dus ook gebeld.. had ook best veel bloedverlies alleen niet m ...
Zeker doen. Niet straks maar nu.
6 maanden geleden
Reactie op HartelijkeZonsopgang384360
Dat is schrikken! Dit lijkt mij niet goed. Ik zou meteen bellen met de verl ...
Gister gaf ze aan t is een geknapt vaatje maak je nu niet zo druk. Ben bang als ik nu weer bel ze dit weer gaat zeggen.. dus ben nu aan t bedenken het ziekenhuis toch maar te bellen..
6 maanden geleden
Reactie op Daniëlle_xoxx
Gister gaf ze aan t is een geknapt vaatje maak je nu niet zo druk. Ben bang ...
Rood bloed in deze hoeveelheid is wat anders dan lichtroze en later bruin bloed. Gewoon weer bellen hoor!
6 maanden geleden
Reactie op IdJvdK
Ik zou sowieso even opnieuw bellen, al is het maar zodat de verloskundige j ...
Dat dacht ik dus ook… heb ze net een mail gestuurd met de foto’s gek genoeg gister niet bij nagedacht, ben aan t twijfelen zo maar het ziekenhuis te bellen..
6 maanden geleden
Ik zou zeker opnieuw bellen en zeggen dat je er niet gerust op bent . En dat je graag langs wilt komen. De vk zou moeten begrijpen hoe spannend dit is allemaal is en meestal is dat begrip er ook maar sommige vk zijn nogal horken😅 is mijn ervaring maar gewoon echt erop aan dringen dat je wil langs komen en dat er goed gekeken word. En advies gegeven wat te doen als dit blijft
6 maanden geleden
Reactie op Ikwordmamavan2
Gewoon opnieuw bellen!!!!❤️
Ik ga zo ‘t ziekenhuis bellen.. wil dit keer goed gecontroleerd worden.. vooral nu meerdere dames aangeven toch opnieuw bellen ga ik het ziekenhuis bellen ipv de verloskundige..
6 maanden geleden
Reactie op CreatieveFlamingo420544
Ik zou zeker opnieuw bellen en zeggen dat je er niet gerust op bent . En da ...
Gister dit ook aangegeven, toen hoorde ik aan de telefoon ja het is gewoon een geknapt vaatje. Heb 3 x moeten bellen voor de afspraak.. weet als ik nu weer bel het het zelfde gezeik is dus ik bel zo het ziekenhuis omdat dit me behoorlijk veel bloed lijkt voor een geknapt vaatje maar ik weet het natuurlijk ook niet.. heb nooit een geknapt vaatje gehad
6 maanden geleden
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar dit lijkt me wel heel veel bloedverlies wat ze toch echt wel even mogen nakijken. Ik zou niet twijfelen en gelijk bellen!! Ook voor je eigen gevoel
6 maanden geleden
Ik zou eerst je verloskundige bellen, die zouden je zorgen gewoon serieus moeten nemen. Anders wordt het misschien ook tijd om een andere verloskundige te zoeken, als ze je hierin al niet horen hoe moet dat dan straks bij de bevalling. 😅 Als je opnieuw niet serieus genomen wordt kun je bij hen dan ook aangeven dan het ziekenhuis te willen bellen omdat je er niet gerust op bent.
Echt hoor, liever een controle teveel dan te weinig en dit is wel iets anders dan een beetje lichtroze of bruin afvegen.
6 maanden geleden
Reactie op IdJvdK
Ik zou eerst je verloskundige bellen, die zouden je zorgen gewoon serieus m ...
Ja zit er over na te denken een andere te zoeken.. was al overgestapt ivb m’n oude mij totaal niet serieus nam en nooit die problemen met hun gehad tot aan gister… en precies wat je zegt.. dit is niet wat licht roze/bruin bloed dit is knal rood met klonters erin.. iets in me is totaal niet meer gerust…
6 maanden geleden
Ik ben zelf verloskundige en ik zou ze deze foto laten zien en dan willen ze je vast even zien lijkt me. Heb je niks gedaan wat het kan veroorzaken, zoals hoesten/zwaar tillen/geslachtgemeenschap, dan kan het ook een gesprongen vaatje zijn of toch een lagere placenta(maar dit laatste is als het goed is bekeken bij de 20 weken echo)
6 maanden geleden
Reactie op Daniëlle_xoxx
Gister dit ook aangegeven, toen hoorde ik aan de telefoon ja het is gewoon ...
Echt zo bijzonder , ik heb ook in het begin van mijn zwangerschap bloedverlies gehad wat volgens de vk een vaatje was en dat was echt alleen een beetje bruinig bloed. Snap niet dat zo’n vk je niet serieus neemt . Echt belachelijk … stress is nog veel slechter voor jou en je kindje. Als ik bel dat ik mij onzeker voel mag ik altijd gelijk komen . Dus laat je niet weg sturen voor dit en idd even opzoek naar een andere praktijk . Zulke mensen wil je idd niet bij je bevalling als ze nu al niet naar je luisteren 😢