32 Reacties
8 maanden geleden
Ik had het juist andersom, wou altijd graag een jongetje, de eerste was een meisje en nu de tweede weer een meisje. Ben er wel super blij mee hoor maar toch had ik ook super graag een jongetje erbij gehad. Miss ooit in de toekomst nog een derde.... maar wat als dat dan weer een meisje word😅 het is allemaal wat haha
8 maanden geleden
Hier ook een boys mom.
Ik had al 3 jongens nu zwanger van de 4e en guess what een jongen 💙
Toch stiekem hoopte ik op een meisje .
Jurkjes haren frutselen hihi 🤣
Maar toch een jongen .
En natuurlijk ben ik ook super blij met een jongen 💙🥰
8 maanden geleden
Reactie op Newmommyy
Ik had het juist andersom, wou altijd graag een jongetje, de eerste was ee ...
Ja andersom kan natuurlijk ook! Al heb ik het idee dat in mijn omgeving moeders met alleen meiden dat helemaal geweldig vinden! Goed om te lezen dat het ook anders kan zijn, want ik word daar soms echt jaloers van.. hoe ga jij er mee om?
8 maanden geleden
Reactie op BourgondischeVaren432355
Hier ook een boys mom.
Ik had al 3 jongens nu zwanger van de 4e en guess w ...
Wauw 4 jongens!!! Hoe is het mogelijk he. Maar wel supergaaf! Gefeliciteerd 💙
8 maanden geleden
Wij hebben 2 jongens!
Karakter zegt mijns inziens zoveel meer dan het wel of niet hebben van een piemeltje. heb dan ook echt geen voorkeur voor nr3, behalve dat ik hoop op een leuk karakter!
8 maanden geleden
Ik begrijp je helemaal! Ik heb volgende week de geslachtsecho en ik zou zo graag een meisje willen want ik heb ook al een prachtig zoontje van bijna twee.
Ik geef ook altijd als reden op dat je als jongens mama toch er verder vanaf staat later inderdaad en met een dochter is dat gewoon anders. Ook lijkt het me fantastisch om een kleine mini me rond te hebben lopen of juist de vrouwelijke probleempjes later bij haar te zien en waar nodig te helpen.
Als het volgende week een jongetje blijkt te zijn ben ik nog ziels gelukkig en moet ik mijn verwachting bijstellen. Alles is welkom🩷🩵
8 maanden geleden
Hii ik heb 2 zoontjes en nu in verwachting van de 3e 🩵!
Ik heb geen voorkeur gehad en ben super blij dat het weer een jongen is!
Zo kunnen ze lekker ravotten samen en ik heb later 3 sterke mannen om me heen! 😁
Jongens zijn ook meer moederskindjes in mijn beleving 🤭
Geniet van je zwangerschap!
8 maanden geleden
Hihi hier een heel lief zoontje en een 2e op komst! Hoe leuk is dat, een broertje voor onze zoon!😍. Wij hebben altijd de wens gehad voor 3 kindjes. Dus wie weet wat de 3e wordt. Maar ik heb altijd al gedacht dat de 1e en 2e een jongetje zouden zijn dus mijn gevoel klopt helemaal🥰
Oja, en wat is ons zoontje gek op mama!🙏
8 maanden geleden
Reactie op DierbareMagnolia091819
Ja andersom kan natuurlijk ook! Al heb ik het idee dat in mijn omgeving moe ...
Ja dat is wel gek he ,want je kan niet kiezen zelf, dus ik denk als ik nu 2 jongetjes had gehad ik toch ook weer een meisje zou willen hebben. Ik denk dat elke moeder toch stiekem ook wel graag een jonge en een meisje krijgt. Mijn dochter is er iig wel heel blij mee dat ze een zusje krijgt dus dan probeer ik er ook maar gwn aan te wennen
8 maanden geleden
Ik heb drie meiden en we krijgen een vierde meisje. Ook ik had dit keer echt wel gehoopt op een kereltje. Maar ja, veel in het leven is niet maakbaar en dit ook niet :). Ik heb er zelf ook geen traan om gelaten gelukkig en ik zie ook echt de mooie kanten van een gezin met kids van hetzelfde geslacht. Maar goed dat we niet kunnen kiezen… :).
8 maanden geleden
Ik was van de eerste een jongen 2e een meisje en waarschijnlijk de 3e ook maar dat is nog afwachten
8 maanden geleden
Reactie op Jojojo172662
Kunnen ze met 12 weken al het geslacht zien?
Nee, dat is erg vroeg. Er is misschien wel iets te zien, maar de kans dat het later toch iets anders blijkt te zijn is vrij groot.
8 maanden geleden
Reactie op lamama87
Oh ja ik volg, heb 2 fantastische zoontjes en ik denk dat het nu weer een z ...
Vond het de 2e keer ook heel fijn om terug een zoontje te krijgen omdat ik al wist van het eerste hoe fijn dat is. Zeker als mama want hun liefde voor een mama is zo groot. 🥰 De kindjes willen zelf wel heeel graag een zusje.
8 maanden geleden
Reactie op Jojojo172662
Kunnen ze met 12 weken al het geslacht zien?
Ik ben 13 wk zwanger en we hebben het gezien op de 13 wk echo.
8 maanden geleden
Hee wat fijn alle reacties! En zo respectvol. Ik ben zelf erg opgelucht dat ik niet verdrietig ben, omdat ik dacht dat ik dat wel zou zijn. Waar ik me wel aan stoor is dat vriendinnen zeggen “wat erg voor je! Of “arme jij!” …..
8 maanden geleden
Reactie op Flurpje
Ik heb nu een zoontje en moest heel erg wennen aan het idee dat ik nu een m ...
Haha dit voelt voor mij ook zo. Wij hebben een zoon van 2 jaar en krijgen nu een meisje.
Ik ben vroeger stapelgek geweest op de oma van mijn vaderskant. In onze jeugd was daar echt nul verschil in. Ik probeer nu, ondanks dat ik heel veel met mijn familie omga en mijn minder met de zijne, de oma’s echt evenveel te betrekken. Zo passen ze allebei een dag op en logeert hij bij allebei even vaak. Snap goed je angst, maar het hoeft wat mij betreft echt geen verschil te maken!
8 maanden geleden
Ik heb een jongetje en krijg weer een jongetje 🩵 super leuk en zie ze al helemaal lopen. Maar het gevoel dat ik misschien nooit een dochter zal hebben vind ik toch ook lastig. Doet niet af aan de liefde en blijdschap over mijn boys.🥰