11 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben de Luvion Easy Babyphone gekocht:) Mijn schoonzus raadde die aan, die gebruikt ze voor allebei haar kinderen. Ze heeft ook een hele ‘fancy’ gehad met een groot scherm erbij, maar die was minder fijn en ging snel kapot. Mocht je hem willen kopen, hou Bol.com in de gaten! Soms is ie er ineens voor €50. Nu is hij €100…

8 maanden geleden

Wij hebben bewust een gekozen die niet op de wifi gaat. Babyfoons schijnen vaak gehackt te worden. Wij hebben de luvion icon deluxe. Fijn omdat er ook meerdere camera’s gekoppeld kunnen worden. Straks kopen we voor onze tweede dus alleen een losse camera erbij.

8 maanden geleden

Wij hebben een Alecto DVM 200 bij de eerste gekocht, en gaan daar nu een uitbreiding bij kopen. Inderdaad zoala iemand al zegt, niet op wifi ivm hacken, en wel een fijne babyfoon met prima beeld en sterke verbinding. Onze dochter heeft een vloerbed, dan is een camera echt wel nodig vind ik, al is het maar om te weten of ze voor de deur zit/staat.

8 maanden geleden

Wij kozen bewust voor een zonder camera. Ben zelf echt een control freak. Heb er een met alleen geluid van alecto en hoor dochter eigenlijk ook al zonder.

8 maanden geleden

Wij hebben als babyfoon de Alecto dbx 80 in gebruik nu bij onze 1e. En los nog een eufy camera op haar kamer. De babyfoon gebruiken we snachts omdat m’n man niks hoort als die slaapt en ik met oordoppen slaap, of als we naar de buren gaan. Verder niet als we gewoon thuis zijn en beneden zitten. De camera kan ook melding geven dus hebben die niet constant aan, maar zodra die melding geeft kijken we even wat er loos is. En ‘s avonds voor we gaan slapen kijken we even. Als wij een babyfoo. Met scherm zouden hebben dan ben ik ook constant aan het kijken inderdaad🤭🙈

8 maanden geleden

Wij hebben een Alecto DVM-71. Dat is een babyfoon met beeld. Ik heb in de nacht deze altijd ingesteld staan op een bepaalde stand dat het beeld pas aan springt als mijn zoontje hard geluid maakt. Ik vind het heel fijn, zo zie ik ook direct wat er aan de hand is en of hij mij nodig heeft

8 maanden geleden

Me schoonzus heeft er al jaren eentje van alieexpress en ik ga deze ook aanschaffen!

8 maanden geleden

Wij hebben ‘gewoon’ een beveiligingscamera gekocht als babyfoon, van Eufy. De camera detecteert babygehuil en je kan overal kijken in de app op de camera. Zo zitten we niet gebonden aan een wifi bereik. Heel fijn ding, en scheelt heeel veel euro’s!!

8 maanden geleden

Wij hebben nooit een babyfoon gebruikt. Hoogstens een baby app als we toevallig in de tuin zaten oid, dat we hem wel konden horen. Maar voor snachts in huis niet, hoor hem evengoed wel (met oordoppen in)

8 maanden geleden

Wij gebruiken de Motorola vm855connect en zijn heel tevreden

8 maanden geleden

Wij gaan voor onze dochter dezelfde gebruiken als bij onze zoon. Dat was de luvion essential black. Deze is ook uit te breiden met extra camera’s. Wij hadden daarom voor deze gekozen om straks op 2 kinderkamers te gebruiken. Maar bij ons zoontje gebruikten we de babyfoon al niet meer toen hij 11 maanden was. Dus straks gewoon deze weer gebruiken bij onze dochter. Het is een hele fijne kwalitatieve babyfoon