10 Reacties

3 weken geleden

Zodra ze op geboortegewicht zijn mag je ze laten slapen. Ik zou in mn handjes knijpen als mijn dochter dat zou doen, helaas is dat nog niet het geval 馃き

3 weken geleden

Wij mochten tot 6 uur Max door laten slapen. Vervolgens maandag bij cb gehoord dat ze door mag slapen tot nac 8 uur. Ze was toen ook net een maand oud. Ik zou het daar sowieso wel even benoemen. Belangrijkste is wel dat ze haar voedingen haalt en kan dat ze 鈥榮 ochtends eerder meldt

3 weken geleden

Hoi! Ons zoontje doet dit ook regelmatig al een paar weken en heb er veel verschillende adviezen over gehad en gelezen. Er zijn best veel mensen die zeggen dat ze zichzelf niet op tijd kunnen wekken voor de voeding, dus dat je ze wakker moet maken na max 6 uur. Maar de verpleegkundige en arts van het consultatiebureau zeiden nou heerlijk voor je 馃ぃ Begreep zo lang er minstens 6 voedingen per 24 uur zijn, hij aankomt, boven geboortegewicht is en genoeg plasluisrs, het prima is 馃槉
Ahh ok. Ik probeerde haar te wekken maar ze is dan nog te moe en heeft geen trek nog lijkt het. Maar ik wacht het even af

3 weken geleden

Reactie op Diana Kirsten

Zodra ze op geboortegewicht zijn mag je ze laten slapen. Ik zou in mn handj ...
Maar echt! Hier meldt ze zich nog wel minstens 1x in de nacht helaas 馃ゲ

3 weken geleden

Reactie op Nadine922

1x is heel knap hoor. Hier zitten we zeker op 2 en vaak op 3

3 weken geleden

Heerlijk hoor! Ik wil wel ruilen 馃ぃ. Mijn zoontje van 7 weken komt nog zeker 2x per nacht

3 weken geleden

Reactie op Nadine922

Ik hoef niet meer te voeden maar ze is wel vaak om 5 uur wel wakker en dan tussen 22.00 uur en 23.00 uur de laatste fles. En soms in de nacht wordt ze nog wel wakker en moet ik ff haar weer in slaap sussen.

3 weken geleden

Even voor alle andere moeders; het is meeeeeer dan normaal he als je kindje zich nog (vaak) meldt! Doorslapen is 茅cht uitzonderlijk. En kan ook zo opeens anders zijn馃槝die van ons gaan ooit ook zo lang slapen. Ze hebben ons nodig en dat is heeeeeeeel normaal, fijn, goed voor je borstvoeding, hechting en zoveel meer. Ik verafschuw de. Nachten soms maar weet ook waar ik het voor doe馃尭