15 Reacties
3 dagen geleden
Ja ik, ook de S speen. Maarje moet hem dus goed doordrukken, het randje van de speen moet echt door het witte heen zegmaar. Ik had dat lekken eerst ook. Even goed aan de binnenkant in het rond drukken zegmaar.
Wel gaat hij meteen poepen als hij drinkt en ik hoor het gewoon zn maagje inlopen. Hij doet er ook 10 minuten over.
Doorslapen ligt niet aan je speen hoor of hoeveelheid voeding. Mijn zoontje dronk laatst al met al 1005ml binnen 24 uur en sliep ook niet door. Nog nooit gedaan en hij is bijna 16 weken 😉
Het is heel normaal juist dat je kindje tot 6 maanden nog wel 1 tot 3x een voeding nodig heeft. Zeker in tijden van sprongetjes en ontwikkelingen.
3 dagen geleden
Wij gebruiken ook de flessen van dr Brown. Ons zoontje is nu 12 weken en wij zijn van de week overgestapt op speenmaat 2 van dr Brown. Wij merkten ook dat de flesjes niet meer opgingen en er veel bleef staan (gebruikten ook difrax speen s). Nu met speenmaat 2 van dr brown gaan de flesje meestal weer zo goed als leeg en drinkt die ook weer sneller. Misschien is die toe aan de volgende speenmaat?
3 dagen geleden
Reactie op Maya1988
Ja ik, ook de S speen. Maarje moet hem dus goed doordrukken, het randje van ...
Oh wow met de S speen 10 minuten! Hier 20 a 25 minuten‘s nachts soms sneller!
3 dagen geleden
Reactie op LisanneEsmee1996
Wij gebruiken ook de flessen van dr Brown. Ons zoontje is nu 12 weken en wi ...
Daar twijfelde ik ook over! Vorige week een keer de M geprobeerd maar toen begon hij meer voeding terug te geven.. nu spuugt hij ook best veel
3 dagen geleden
Reactie op ZwoeleWolk662243
Daar twijfelde ik ook over! Vorige week een keer de M geprobeerd maar toen ...
Ik vond deze laatst op internet over de volgorde van spenen voor de dr Brown flessen. Misschien eerst de speenmaat 2 proberen omdat M nog iets te groot is?

3 dagen geleden
Hier ook Dr. Brown fles met maat S Difrax speen. Heb je de randjes van de speen goed over de witte draaidop heen? Wat ook wel eens wil helpen is voordat je de speen erop draait even de randen droogvegen zodat alles goed aansluit. Onze man is nu 16 weken oud en slaapt ook nog niet door, dat is heel normaal hoor. De een gaat sneller als de ander, maak je daar niet te druk om. Dat komt vanzelf wel als ze daar aan toe zijn.
3 dagen geleden
Reactie op FantasievolleKlip497044
Hier ook Dr. Brown fles met maat S Difrax speen. Heb je de randjes van de s ...
Ik zal eens kijken of dat droogvegen wellicht helpt!
Jaa ik vind het niet doorslapen ook echt niet erg gelukkig, maar ik was bang als hij overdag zoveel laat staan dat hij ‘s nachts dan veel honger had. En dat dit wellicht door de speen kwam dat hij veel laat staan..
Maar dan blijf ik het gewoon proberen!
3 dagen geleden
Reactie op LisanneEsmee1996
Ik vond deze laatst op internet over de volgorde van spenen voor de dr Brow ...

Hii ja dit had ik ook gezien inderdaad! Maar op de een of andere manier pakt hij de speen van dr brown dus niet heel goed. Alsof deze smaller is..
3 dagen geleden
Hier was de nr 1 speen van dr brown drama, alles liep langs haar kin dus ook overgestapt op de S van difrax op de dr brown fles! Ging een tijd echt heel goed, sinds een aantal dagen erg onrustig met drinken, veel bewegen. Vanmiddag geswitched naar dr brown 2. Lijkt een stuk beter te gaan! Nog morgen even aankijken hoe het gaat 😊
gisteren
Reactie op Mwwi
Wil je de difrax fles niet gebruiken? Wij gebruiken die ook na de dr brown. ...
Jaa hebben we op het begin wel geprobeerd maar hij dronk toen slechter dan met de brown fles… heel apart
gisteren
Reactie op ZwoeleWolk662243
Oh wow met de S speen 10 minuten! Hier 20 a 25 minuten‘s nachts soms snelle ...
20-25 minuten is heel erg goed toch? Hier een super gulzige drinker die hem met de S-speen in 7-8 minuten op heeft en veeeel teruggeeft. Echt niet goed en fijn. Overigens bijna elke speen van Dr Browns en Difrax al geprobeerd en niets werkt echt goed. Ik zou graag zien dat hij rii de 20 minuten gaat…
8 uur geleden
Reactie op flooortje1997
20-25 minuten is heel erg goed toch? Hier een super gulzige drinker die hem ...
Misschien eerste tien minuten met prematuur speen geven en laatste tien minuten met s speen. Dan heeft hij de ergste zuigbehoefte gestilt met de prematuur speen.
4 uur geleden
Reactie op FantasievolleKlip497044
Misschien eerste tien minuten met prematuur speen geven en laatste tien min ...
Helaas werkt de prematuur niet ivm dat we ingedikte voeding gebruiken… Echt een zoektocht daardoor. Iig bedankt voor de tip!
2 uur geleden
Reactie op flooortje1997
20-25 minuten is heel erg goed toch? Hier een super gulzige drinker die hem ...
Aaah ja snap ik! Heel erg vervelend. Hier liet hij na 20 minuten soms nog 50 staan. En kon vaak ook echt 40 minuten drinken. Of gewoon te moe om te drinken. Nu gebruik ik de M speen van difrax en hij drinkt 20 minuten. Nooit langer en nooit korter dan 15. Moet dan wel weer meer opletten voor spugen. Maar alsnog drinkt hij wel eens gek, de brown pakt hij echt niet goed in zn mond, difrax wel, maar veel scheten tijdens het drinken…
Als je zou denken dat baby een fles geven makkelijk zou zijn, het is echt een zoektocht en gestuntel soms…
Succes!!