27 Reacties
4 dagen geleden
Hier hetzelfde!l verhaal als bij jou! Ik ben maar kraamverbanden gaan dragen 🥲
4 dagen geleden
De eerste keer ongesteld viel het me alles mee, maar de 2e keer, mijn hemel 🤯 ik schrok ook van de hoeveelheid bloed, en het duurde ook veel langer dan normaal. Ook veel meer last van kramp. Kan elk moment voor de 3e keer ongesteld worden dus ben benieuwd.
4 dagen geleden
Ik zit hier net over na te denken.. tussen kerst en oud&nieuw had ik wat bloedverlies, niet echt als ongesteldheid maar wat meer rozig bloed en heel weinig… dacht dat ik ongesteld zou gaan worden maar zette niet door. Als ik het zo hoor ben ik dus nog niet ongesteld geweest, maar zit nu te wachten tot het komt zodat ik weer met de pil kan beginnen.. hebben jullie gewacht tot de eerste cyclus of zijn jullie tussendoor met anticonceptie begonnen (als je daarvoor hebt gekozen natuurlijk)
4 dagen geleden
En hoelang duurde het bij jullie? Ik zit inmiddels al op 1,5 week 🫠
4 dagen geleden
Reactie op DoortastendeHart170221
Ik zit hier net over na te denken.. tussen kerst en oud&nieuw had ik wa ...
Ja ik dacht dus dat ik al ongesteld was geweest dus ik was weer aan de minipil begonnen.
4 dagen geleden
Reactie op BourgondischeKikker287043
En hoelang duurde het bij jullie? Ik zit inmiddels al op 1,5 week 🫠
Hier heeft het 10 dagen geduurd.
3 dagen geleden
Reactie op DoortastendeHart170221
Ik zit hier net over na te denken.. tussen kerst en oud&nieuw had ik wa ...
Ik had precies hetzelfde! Benieuwd wanneer mijn echte menstruatie komt..
3 dagen geleden
Nou…ik twijfel dus ook van was het nou wel of niet ongesteldheid?
Vorige week vrijdag t/m maandag had ik een beetje bloedverlies, ook niet de gehele dag maar heel afentoe sochtends.
Zelf ben ik nog thuis ivm nog niet lichamelijk goed hersteld mede de knipwond.
Dus twijfel of een beetje bloed daarvan of ongesteldheid?
Zie er een beetje tegenop, want heb na de bevalling nog 3 vaginale bloedingen gehad, met de ambulance was opgehaald, naar het ziekenhuis en OK.
Dat beeld nog voor me zag en bang dat ik dan weer zo schrik met ongesteldheid😅
2 dagen geleden
Ik had alleen veel bloedverlies na het zetten van mijn spiraal. Dit heb ik 10 weken na mijn bevalling gedaan
2 dagen geleden
Herkenbaar hoor. Ik had na 9 weken weer mn eerste menstruatie. Dit duurde maar liefst 13 dagen zonder buikpijn, wel heftig bloedverlies… nu ben ik met 13 weér ongesteld, inmiddels al 7 dagen. Ik word er echt moedeloos van. Steeds af en aan ongesteld. Ben wel 8 weken na de bevalling alweer aan de pil begonnen. Huisarts assistente zegt dat het erbij hoort, maar ik ben er zo klaar mee 😵💫😵💫😵💫
gisteren
Ik heb dit ook gehad vorige week, schrok me echt kapot. Stond op het punt om er weer kraamverband bij te pakken, want zo erg had ik het nog nooit meegemaakt. Ik had precies in die week een afspraak staan om een Mirena spiraal te laten plaatsen en toen hoorde ik dat het heel normaal is dat dit gebeurt na een bevalling. Een controle wees uit dat er ook verder niets aan de hand was. Kennelijk kan dit gebeuren na een zwangerschap.