13 Reacties

7 maanden geleden

Zou urine inleveren bij de huisarts, nierbekkebontsteking kan ook nog las ik, dus zou je urine gewoon even laten checken😉

7 maanden geleden

Inderdaad ff urinetest laten doen. Heb wel eens een nierbekkenontsteking gehad en dat voelde precies zoals jij beschrijft…

7 maanden geleden

Nierbekkenontsteking dat voel je echt wel. Heb je stekende pijn tijdens het plassen? En moet je echt constant kleine beetjes plassen? Even een plasje inleveren bij de huisarts kan al helpen een blaas of nierbekkenontsteking uit te sluiten.

7 maanden geleden

Nierbekkenontsteking dat voel je echt wel. Heb je stekende pijn tijdens het ...
Nee met plassen heb ik helemaal geen last, en hoef ook geen kleine beetjes te plassen l. Heb de verloskundige voor de zekerheid gebeld en ze gaat het overleggen

7 maanden geleden

Reactie op Claudia1998

Nee met plassen heb ik helemaal geen last, en hoef ook geen kleine beetjes ...
Dat is het veraderlijke... ik had dat ook niet bij mijn oudste maar had wel degelijk een blaasontsteking,het kan zich gedurende de zwangerschap anders uiten... Nou is een blaasontstekking natuurlijk geen nierbekkenontsteking maar toch... maar wel fijn dat je vk gaat overleggen

7 maanden geleden

Verloskundige denkt dat het een spier is geweest die in de knel heeft ge.zeten

7 maanden geleden

Reactie op Claudia1998

Verloskundige denkt dat het een spier is geweest die in de knel heeft ge.ze ...
Auw!!!

7 maanden geleden

Hou het goed in de gaten, ik kreeg galstenen tijdens mijn zwangerschap! Dat kwam ook aanvalsgewijs en had daarbij enorme bewegingsdrang..

7 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad. Had ook zonder het te weten een blaasontsteking en die was naar mn rechternier geschoten. Daarna nierbekkenontsteking gehad. Wellicht je urine voor de zekerheid inleveren inderdaad voor je verder van huis bent..

7 maanden geleden

Ik had niet zo'n heel harde pijn, maar wel meerdere dagen aan op en af steken in mijn zij, vrij laag. De huisarts dacht aan bandenpijn maar had voor de zekerheid toch gecontroleerd op een blaasontsteking en ja hoor, ik had een blaasontsteking. Verder had ik geen pijn bij het plassen ofzo. Dus mocht de pijn nog terugkomen zou ik toch even langs de huisarts gaan om je urine te laten controleren.

7 maanden geleden

Eergisteren ben ik toch nog helemaal nagekeken door een verloskundige in het ziekenhuis waar ik werk. Ze is alles nagelopen, zowel de baby als de placenta en vruchtwater. Ook een eventuele vroeggeboorte is uitgesloten., alles wijst toch op een spier die erg overbelast is door teveel doen

7 maanden geleden

Ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook rond de 20 weken. Kind zat dan op de urineleider te duwen waardoor die afgeklemd werd en de urine niet goed kon doorstromen - dat zorgde voor pijn in de flank. Ging bij mij het snelste weg door een tijdje op handen en voeten te zitten (en bijvoorbeeld op die manier tv te kijken haha). Dan hing mn zoontje naar voren en kon hij niet meer op de urineleider duwen. Hopelijk was het bij jou eenmalig!

7 maanden geleden

Reactie op Vnoor

Ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook rond de 20 weken. Kind zat ...
Het is nog steeds met vlagen aanwezig , maar dit klinkt precies hetzelfde