19 Reacties

8 maanden geleden

Zijn fijn maar duur. Wij gebruiken de babydoekjes met 99.4% water van HEMA. Online kun je ook een grote doos bestellen

8 maanden geleden

Wij gebruiken de waterdoekjes van de Kruidvat. We kopen ze wanneer ze €30 per 3 dozen zijn, scheelt toch weer. Wil je echt alleen water, dan kun je ook wasbare billendoekjes overwegen

8 maanden geleden

Duur maar fijn vooral voor plakkerige poep. Voor rest gebruiken we water doekjes van Kruidvat.

8 maanden geleden

Fijne doekjes, inderdaad wel aan de dure kant. Geloof het of niet, maar mijn dochter vond (in de winter) de Waterwipes te koud omdat die veel natter zijn dan de doekjes van Naïf. Toen ze ouder was gebruikte ik ook wel eens Huggies pure doekjes.

8 maanden geleden

Heel heel fijn. Ruiken heerlijk en lekker nat. Alleen veels te duur haha. Ik heb nu de sensitive doekjes van kruidvat. Zijn prima, niet super bijzonder en oke qua natheid. Etos waterdoekjes zijn droog en ruw als je ze met elkaar zou vergelijken.

8 maanden geleden

Duuuuuuuuurrrrrr!!! Wij kopen gewoon de Kruidvat doekjes. Die zijn VEEEL goedkoper dan naïf en werken prima. Ja, naïef is kwalitatief een heel stuk fijner qua doekjes. De doekjes zijn dikker en natter. Maar, wij vinden het niet zo belangrijk als ‘t gaat om iets waar je letterlijk een kont mee afveegt en dan weggooit. Die van Kruidvat zijn fijn, werken prima! En dezelfde ingrediënten. Scheelt een hoop geld 💰

8 maanden geleden

Na veel verschillende doekjes proberen hier geeindigd bij Huggies pure doekjes. En die kosten 89 cent bij de action. Echt hele fijne doekjes

8 maanden geleden

Na veel proberen komen ook wij uit bij de Huggies doekjes van de Action. Deze zijn lekker dik en scheuren niet bij het eruit halen. Gebruik t al jaren inmiddels

8 maanden geleden

Wij kopen de doekjes toch wel altijd (in de aanbieding!) van Pampers. Pampers Fresh Clean. Ook bijvoorbeeld Albert Heijn geprobeerd, maar vinden we toch echt minder fijn.

8 maanden geleden

Wij gaan wasbare luiers gebruiken en daarbij ook wasbare billendoekjes. Is lekker dik, kan je onder de warme kraan houden voor het verschonen, hypoallergeen en is milieuvriendelijk en uiteindelijk goedkoper (ik maak ze zelf van wafelkatoen en dunne badstof). Misschien dat we voor erge poepbroeken wel voor de ergste rommel wegwerp pakken, dan waarschijnlijk gewoon goedkope doekjes van de supermarkt :)

8 maanden geleden

Reactie op BijzondereEiland424392

Wij gaan wasbare luiers gebruiken en daarbij ook wasbare billendoekjes. Is ...
Ja of wc papier is ook altijd een handige voor de ‘ergste vies’ en dan lekker warme wasbare doekjes. Werkt echt top en zonder zooi

8 maanden geleden

Reactie op annaaa1

Ja of wc papier is ook altijd een handige voor de ‘ergste vies’ en dan lekk ...
Hier ook wasbaar (bij ons zoontje ook altijd gebruikt). Wegwerpdoekjes heb je er echt makkelijk 10 van nodig bij een poepluiers, wasbaar red je het meestal met 2 a 3 doekjes en worden prima schoon in de machine. Wij zijn pas ook war wcpapier/iblegvellen gaan gebruiken toen we startten met vaste voeding. Bij borst en flesvoeding is dat nog niet nodig :)

8 maanden geleden

Veel doekjes geprobeerd maar geen 1 kan tippen aan de naif doekjes.. en ze zijn altijd wel ergens 50% afgeprijsd

8 maanden geleden

Ik vind de naif en waterwipes doekjes toch het fijnste. Ze kosten wat maar mijn baby reageert hier toch het beste op.

8 maanden geleden

Hier de water doekjes van de kruidvat.

8 maanden geleden

Bij pasgeboren baby’s, wattenschijfjes gebruiken. Dippen in water en afdrogen met een hydrofiele luier. Best tip ever!

8 maanden geleden

Reactie op miamia2023

Bij pasgeboren baby’s, wattenschijfjes gebruiken. Dippen in water en afdrog ...
Bij spuitluiers tot aan de rug ?🤯 dan heb je er 20 nodig?🤭

8 maanden geleden

Ik heb de blauwe doekjes van Huggies die je bij de Action kan halen. Ik test doekjes altijd door mijn mascara ermee te verwijderen. Als mijn huid rondom mijn ogen brandt ga ik ze absoluut niet op babybilletjes gebruiken. Die van de kruidvat, etos en zwitsal branden dus daar maak ik alleen de tafel mee schoon als ik zo'n pak heb gekregen.

8 maanden geleden

Waterwipes vind ik de bom! En koop ik altijd in een 1+1 aanbieding. Lekker vochtig en nog nooit last van uitslag gehad :)