11 Reacties

8 maanden geleden

Bij mijn zoontje gehad en was heel te vrede. Nu weer aangemeld bij hun

8 maanden geleden

Ik heb me ook aangemeld bij hun. Ben heel benieuwd. Ben nu 18+6wkn zwanger van de eerste

8 maanden geleden

Bij mijn dochter gehad, waren heel tevreden en dus nu weer daar aangemeld☺️ weet niet welke omgeving je woont?

8 maanden geleden

Geen ervaring mee had bij de eerste zzp’ers en dit keer helaas geen plek bij dus ook aangemeld bij Naviva

8 maanden geleden

Prima organisatie, het is sowieso altijd afwachten wie je over de vloer krijgt in de kraamweek dus verder valt er eigenlijk weinig over te zeggen. Wij hadden wel een wissel, na de eerste 5 dagen kwam er nog 2 dagen iemand anders, maar ja dat kan zo uitkomen, ik vond dat juist ook wel leerzaam (de eerste zat tegen haar pensioen aan en de tweede was jonger, dus eerst een ervaren iemand en daarna een moderner iemand, was eigenlijk best een fijne combi).

8 maanden geleden

Reactie op K9779

Bij mijn dochter gehad, waren heel tevreden en dus nu weer daar aangemeld☺️ ...
Ik woon in Veenendaal (provincie Utrecht)

7 maanden geleden

Reactie op SharonK95

Geen ervaring mee had bij de eerste zzp’ers en dit keer helaas geen plek bi ...
Same

7 maanden geleden

Bij mijn zoontje hebben wij kraamzorg van Naviva gehad. Dit is ons prima bevallen. Wij hadden een erg prettige kraamhulp. Maar het is denk ik ook maar net afhankelijk van wie je over de vloer krijgt.

7 maanden geleden

Bij ons zoontje in 2018 een fijne kraamhulp van naviva gehad. Nu weer bij naviva aangemeld:)

7 maanden geleden

Yes! Ik vond het op zich prima maar was niet mega enthousiast, dus heb nu een zzp’er. En ben echt heel boos over de annuleringskosten die zij 2 weken na je inschrijving gaan rekenen, onafhankelijk van je zwangerschapstermijn dus vind ze nu sowieso stom. 😂 Maar wat ik zei, de kraamzorg an sich was prima. Als er geen zzp’er geweest was dan was ik wel weer terug gegaan naar ze denk ik. 🤷🏼‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op IdJvdK

Yes! Ik vond het op zich prima maar was niet mega enthousiast, dus heb nu e ...
Welke zpper heb je? Waar vind je ze?