18 Reacties

4 maanden geleden

Bij mij was het echt top

4 maanden geleden

Het nam bij mij de lies weeën weg :) die vond ik ook het naarst dus ik zeg doen! Zeker omdat ik geen ruggenprik meer mocht :o

4 maanden geleden

Ik heb hem ook gehuurd 😊👍🏻

4 maanden geleden

Dankzij de tens heb ik toch mijn gewenste thuisbevalling gehad. Er was een moment dat ik de rugweeën zo pijnlijk vond dat ik naar het ziekenhuis wilde voor een ruggenprik. Toen maar de tens aangezet en dit was zoooooooo fijn!

4 maanden geleden

Ik had het niet verwacht maar ik vond de tens eigenlijk fijner dan het bad.. 😅 kan natuurlijk niet met tens in bad, dus erg vaak switchen heb ik niet gedaan..

4 maanden geleden

Echt top is mijn ervaring

4 maanden geleden

Nog geen ervaring mee (heb hem wel in huis voor deze bevalling), maar check ook even je zorgverzekering als je aanvullend verzekerd bent: ik kreeg hem vergoed.

4 maanden geleden

Ik was heel blij met de tens! Had rugweeën en daar hielp het echt mega goed bij

4 maanden geleden

Hier ook positieve ervaring, heb het qua pijnstilling alleen met de tens en het bad gedaan (niet tegelijk uiteraard). Hij ligt weer klaar voor deze bevalling.

4 maanden geleden

5x bevallen met tens en wil niet meer zonder proberen😉

4 maanden geleden

Ik zou de tens ook willen uitproberen, zit er nog veel verschil tussen verschillende modellen of maakt dit niet zo veel uit?

4 maanden geleden

Ik vond dit ding echt fantastisch!

4 maanden geleden

Reactie op marba11

Ik zou de tens ook willen uitproberen, zit er nog veel verschil tussen vers ...
Volgens mij zit er wel een verschil tussen een bevallings tens en een tens voor bijvoorbeeld rug- nekklachten. Qua sterkte/intensiteit misschien? Ik heb de ElleTens, die is sowieso geschikt voor bevalling.

4 maanden geleden

Ik heb ook de elle tens, die wordt ook wel geboortetens genoemd.

4 maanden geleden

Elle tens gehuurd, maar had 0,0 nut bij hele hevige rugweeen helaas. Toch wil ik hem nu weer huren, want de ene bevalling is de andere niet..

4 maanden geleden

Ik had de vorige keer een tens aangeschaft (bij lidl of aldi) maar niet gebruikt en nu twijfel ik inderdaad of deze wel geschikt is voor een bevalling. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik dacht van het merk medisana

4 maanden geleden

Ik had de elle tens gehuurd via mijn verloskundige! Bij piek van de wee ging ik helemaal los op de burst knop dat hielp me er helemaal doorheen (rugween). Ik deed hem al snel op maar dan de lichte stand en had het idee dat dat ook hielp met endorfines aanmaken. En met douchen en in bad even af, maar ik kon echt niet zonder dit apparaatje voor m’n gevoel!

4 maanden geleden

Heftige rugweeën en de tens heeft me er echt doorheen gesleept. Ga hem komende keer zeker weer gebruiken, via verloskundige