26 Reacties
8 maanden geleden
Bij veel grote babywinkels (denk babyplanet, babypark etc) mag je proberen of het past.
8 maanden geleden
Is het de bedoeling dat je dan ook regelmatig met die wagen en de kinderwagen op pad gaat? Ik heb ook een aygo die ik in de week vooral gebruik om naar het werk te gaan en mijn dochter naar de opvang of grootouders te brengen, dus ik moet gelukkig niet veel met de kinderwagen erbij weg. Wij hebben een simpele kinderwagen van maxi-cosi en daarvan paste het onderstel niet in de koffer. Die deed ik dus op de achterbank wat best een gesleur was. De mand ging wel in de koffer. Geen ervaring met andere kinderwagens maar ik denk eerlijk gezegd dat weinig kinderwagens volledig in de koffer passen, onderstel en mand of zitje dus samen. Ik zou in de winkel echt vragen of je mag passen als dat een breekpunt is.
8 maanden geleden
Ik ben deze week Joolz geo 3 gaan passen in mijn Peugeot 108 volgens mij is de autobouw ong hetzelfde. Je mag dit gewoon onder toezicht van medewerkers uitproberen in je auto.
8 maanden geleden
Reactie op Kleintje2023
Bij veel grote babywinkels (denk babyplanet, babypark etc) mag je proberen ...
Je kan ook een joolz aer buggy en daar kan ook een wieg op , is enorm compact. En heel handig vooral na het eerste half jaar als een buggy ( wij hebben de kinderwagen bijna niet gebruikt daarna)
8 maanden geleden
Ik heb lang in een babywinkel gewerkt en er is vaak een oplossing.. gewoon proberen! Vaak denken ze wel met je mee.. wielen eraf halen (wat heel makkelijk gaat) is vaak al een oplossing
8 maanden geleden
Reactie op MB323
Je kan ook een joolz aer buggy en daar kan ook een wieg op , is enorm compa ...
Oh handig! Kan daar ook een autostoel/maxicosi op dat je weet?
8 maanden geleden
Reactie op Soonmomof3
Oh handig! Kan daar ook een autostoel/maxicosi op dat je weet?
Ja dat kam
8 maanden geleden
Reactie op Evel3
Is het de bedoeling dat je dan ook regelmatig met die wagen en de kinderwag ...
Ik ben ook bang dat het er weinig gaan zijn, maar ik hoop dat er eentje is die er wél in past, anders zal ik toch nog een andere auto moeten aanschaffen. Ik kan in principe altijd m'n vriends auto pakken/ruilen, maar hij heeft zo'n vreselijk groot bakbeest en dat vind ik niet fijn rijden. Heel vaak zal het niet voorkomen dat het nodig is aangezien we vaak met z'n alle weggaan, maar hij werkt natuurlijk ook en ik wil wel dat het een mogelijkheid is om spontaan dingen te doen met mij 3 kinderen (en kinderwagen). Dan weet ik dat de Maxi-Cosi niet past in ieder geval, bedankt!
8 maanden geleden
Reactie op MB323
Geen idee, volgens mij wel maar dat moet je even op die website checken.
8 maanden geleden
Reactie op MB323
Ik denk wel dat het als je de buggy gebruikt minder handig is omdat je de buggy eraf moet ritsen voor de maxi cosi maar misschien gebruik je de wieg heel lang en is het daarna niet meer nodig . Ik heb bijvoorbeeld nooit een draagbare maxi cosi gehad dus is ook maar wat je gewend bent. Veel succes !

8 maanden geleden
Onderstel van bugaboo fox is ook heel compact.
Wieg er ondersteboven bovenop is het proberen waard
Of maxicosi erop!
8 maanden geleden
Ik heb een Joolz day 5 gekocht voor in mijn aygo! Onderstel past gewoon in de kofferbak haha en reiswieg kan je plat maken!