58 Reacties

23 dagen geleden
Ik ben Patricia, 31 jaar en zwanger na een miskraam... voor nu is de uitgerekende datum 30 september(kan nog heel goed oktober worden dus vandaar dat ik in beide groepen mee lees en reageer)
Ik heb al een dochtertje (21-11-21) en een zoontje (26-6-23)
Geen partner want ben een BAM

23 dagen geleden
Hi,
Mijn naam is Anne en ik woon samen met m’n partner. Dit zal ons eerste kindje worden na een miskraam afgelopen december. Ik kan nog bijna niet geloven dat het waar is maar m’n testen lopen elke dag op vanaf eergisteren. Dit zou betekenen 3,5 week na m’n miskraam. Erg spannend allemaal.

21 dagen geleden
Hoi ik ben Carola.
Nu zwanger van mijn eerste kindje en mij vriend z’n 3e.
Uitgerkende datum kan 26 september zijn maar op basis van m’n ovulatie kom ik op 2 oktober uit. Over een paar weken horen we het van de verloskundig.
Allemaal beetje onwerkelijk dit en ik vind het heeeeel spannend of het allemaal wel goed gaat,

20 dagen geleden
Hoi! Ik ben Anne. Zwanger van de tweede nu, hebben al een kindje van bijna 1 jaar. Normaal had ik een hele lange cyclus van 40+ dagen en nu mijn ovulatie ‘al’ op 08/01 gehad (dag 20). Dus volgens mij kom ik dan nu uit op ongeveer 10dpo en dus 3,5 week. Heel erg hopen op een mooi verloop 😇

20 dagen geleden
Hoi aanstaande moeders!
Ik voeg me graag aan de club toe.
Ik ben Lisa en ben 30 jaar, mijn vriend is 34.
We hebben precies een jaar geleden besloten dat we klaar zijn om onze liefde te vermeerderen. In juli 2024 hadden we onze eerste positieve test in handen! Helaas ging dat in augustus mis.
Vandaag een test gedaan en ik had hm negatief verwacht, maar er was een duidelijke streep aanwezig. Mijn vriend weet het nog niet, die wil ik verrassen vanavond. Maar ik ben ook onzeker, door de miskraam van vorig jaar.
Ik ga vanmiddag testen bijhalen en hopelijk is er de komende dagen een mooie oploop te zien

19 dagen geleden
Hoi! Ik Ilse en ik ben voor het eerst zwanger. Mijn partner en ik zijn verloofd en ontzettend blij met de zwangerschap. 🥰

18 dagen geleden
Ben Sabrina 38 jaar getrouwd en moeder van 4 kinderen nú zwanger van nr 5 uitgerekend 3okt

16 dagen geleden
Hi,
Ik ben Ilse en al 6 jaar samen met mijn man.
We hebben een zoontje van 1,5 en een sterrenkindje⭐️
Nu net weer zwanger🥰, als ik zelf een beetje reken dan zou ik 3 oktober uitgerekend zijn.
We zijn ontzettend blij met onze zwangerschap maar ook onzeker ivm dat onze vorige zwangerschap eindigde met 23 weken ⭐️

16 dagen geleden
Hee! Ik ben Nienke en 23 jaar. Mama van een pracht zoontje die 11 maandjes is.
Gisteren een positieve test in mijn handen gehad en zal als alles goed mag gaan uitgerekend zijn rond 9 oktober. Een herfst baby I like it!
Word straks terug gebeld wanneer ik mijn eerste echo mag doen, kan niet wachten.

16 dagen geleden
Hoi allemaal, ik ben danielle 28 jaar oud. Dinsdag erachter gekomen dat ik weer zwanger ben. 3+3 heel kort nog. September nog een miskraam gehad nu hopen dat het goed gaat. Ben al 11 jaar samen met mijn parnter en we hebben al een kindje van 4

15 dagen geleden
Hi. Ik ben Bertine en 4 weken zwanger van de 2e (erg pril nog) . De afgelopen 2 jaar 2x met 10 weken een Missed abortion. Dit maakt deze zwangerschap weer ontzettend spannend maar we gaan er positief in. Er is uiteindelijk meer kans dat het goed gaat dan fout. We willen het positief en realistisch bekijken ;) maar het brengt zeker een heel stuk onzekerheid met zich mee! Maar ben blij om me weer te kunnen aansluiten bij dit topic. We zijn ontzettend dankbaar 🩷🩵

15 dagen geleden
Ik ben Mandy, 29 jaar oud. Ik heb een dochter die dit jaar 10 word, en nu 4 weekjes zwanger van mijn 2e kindje, via een spermadonor.

15 dagen geleden
Hoi ik ben Elis, heel erg blij om aan te sluiten want we hebben na een miskraam in maart 2023 bijna 2 jaar moeten wachten op een nieuwe zwangerschap en hadden al een afspraak voor IUI/IVF staan bij het ziekenhuis. Nu toch spontaan gelukt!! 🥰🥰 Wel heel spannend of alles nu goed gaat. Ik ben uitgerekend op 6 oktober en woon samen met mijn man. We proberen al sinds september 2022 en dit wordt ons eerste kindje. ❤️