3 Reacties
12 uur geleden
Heeft hij eerst wel uit de fles gedronken? Of nog nooit? Wij hadden ook een flesweigeraar voor een aantal dagen, nadat ze het eerder wel altijd kon/deed en het hielp bij ons om de melk echt lekker warm te maken (paar graden meer dan 37 graden. Toen pakte ze de fles weer.
En misschien helpt het als jij niet in de ruimte bent?
12 uur geleden
Wat hier nog hielp was paar slokken aan de borst en toen snel de fles erin! En als we nu oefenen even doorzetten: ze gaat eerst paar minuten spelen met de speen, waarbij ze m ook uit haar mond duwt. Maar je mag best zachtjes tegendruk geven, de borst kan je ook niet zomaar wegduwen. Uiteindelijk drinkt ze dan wel! Ze pakt m wel alleen als ze honger heeft, dus dat hele oefenen op een ontspannen moment zonder honger werkt hier niet. Oh en hier werkt de smalle difrax s fles goed, en de dr brown (niet drinken) en Philips avent (veel te snel) niet. Wat flesjes proberen kan soms ook nog helpen
Maar ik vind t ook elke keer spannend of t lukt en oefenen lukt eerlijk gezegd niet vaak genoeg, dus ik snap de spanning zeker.
7 uur geleden
Ja het is zo lastig. Hij dronk vanochtend 20 ml uit de brede dr Brown, terwijl ik de hele nacht op zoek ben geweest naar welke fles ik moet kopen. Nu twijfel ik weer tussen de dr Brown doorzetten of een nieuwe proberen馃槄