12 Reacties
5 maanden geleden
Hai, Wij wisten bij de eerste ook het geslacht niet, maar had 2 proefdrukken klaar liggen! 1 voor een jongen en 1 voor een meisje!
Ik vond het ene toch te jongens achtig voor een meisje of andersom 馃槉
5 maanden geleden
Wij hebben de onze al klaar. Deze hebben we volledig zelf ontworpen, en sturen we naar de drukkerij. Zo is het kaartje helemaal uniek. Ik hou helemaal niet van die voorbedachte kaartjes, en ik vind ook dat ze allemaal erg op elkaar lijken.
Bij onze verloskundige in de wachtkamer hangt een lijn met allemaal soortgelijke geboortekaartjes馃槄
5 maanden geleden
Wij gaan een geboortekaartje bestellen bij pimpelpluis, dat is een drukker in Belgi毛 en die kaarten vinden wij erg mooi. Je kunt daar vanalles bestellen. Wel wat duurder dan kaartje togo ed maar dat vinden we niet erg.
5 maanden geleden
Reactie op K9779
Kom je zelf ook uit Belgi毛 of dat niet? Wij wonen in NL dus geen idee of da ...
Nee, wij wonen in Nederland, ze leveren hier ook :D
5 maanden geleden
https://madeformoments.nl
Daar heb ik die van mijn zoontje besteld en ga ook die van onze dochter daar bestellen..
5 maanden geleden
Ik heb net zoals bij de 1e zelf een kaartje ontworpen! Vinden wij zelf persoonlijk leuker dan een standaard kaartje versturen die iedereen kan kopen. Misschien is dat nog een idee? Je kunt hem dan ook zo neutraal maken als je zelf wilt! Wij hebben beiden keren via Canva gedaan馃榿