12 Reacties

5 maanden geleden

Hai, Wij wisten bij de eerste ook het geslacht niet, maar had 2 proefdrukken klaar liggen! 1 voor een jongen en 1 voor een meisje! Ik vond het ene toch te jongens achtig voor een meisje of andersom 馃槉

5 maanden geleden

Reactie op Marie-Louisedgraaf

Hai, Wij wisten bij de eerste ook het geslacht niet, maar had 2 proefdrukke ...
Dit had ik bij de eerste ook inderdaad en zal dat nu waarschijnlijk ook weer doen hoor, maar hou sowieso alsnog wel van neutrale kaartjes ipv teveel kleur馃き

5 maanden geleden

Wij hebben de onze al klaar. Deze hebben we volledig zelf ontworpen, en sturen we naar de drukkerij. Zo is het kaartje helemaal uniek. Ik hou helemaal niet van die voorbedachte kaartjes, en ik vind ook dat ze allemaal erg op elkaar lijken. Bij onze verloskundige in de wachtkamer hangt een lijn met allemaal soortgelijke geboortekaartjes馃槄

5 maanden geleden

Wij gaan een geboortekaartje bestellen bij pimpelpluis, dat is een drukker in Belgi毛 en die kaarten vinden wij erg mooi. Je kunt daar vanalles bestellen. Wel wat duurder dan kaartje togo ed maar dat vinden we niet erg.

5 maanden geleden

Reactie op EsMarLe

Wij hebben de onze al klaar. Deze hebben we volledig zelf ontworpen, en stu ...
Helemaal zelf ontwerpen vind ik erg lastig, maar heb wel meerdere stijlen die ik mooi vind馃槄

5 maanden geleden

Reactie op BijzondereEiland424392

Wij gaan een geboortekaartje bestellen bij pimpelpluis, dat is een drukker ...
Kom je zelf ook uit Belgi毛 of dat niet? Wij wonen in NL dus geen idee of dat dan een optie is? Maar zal er eens kijken鈽猴笍

5 maanden geleden

Reactie op K9779

Helemaal zelf ontwerpen vind ik erg lastig, maar heb wel meerdere stijlen d ...
Snap ik hoor! Dat doe je ook niet zo ff 馃槈 Hoop dat je eruit komt!

5 maanden geleden

Reactie op K9779

Kom je zelf ook uit Belgi毛 of dat niet? Wij wonen in NL dus geen idee of da ...
Nee, wij wonen in Nederland, ze leveren hier ook :D

5 maanden geleden

Ik heb wat idee毛n naar een drukkerij gestuurd, zij hebben dit verwerkt en zelf iets moois getekend. Heel neutraal en zou voor beide geslachten kunnen. Zo hebben we het bij de geboorte van onze zoon ook gedaan. Het is uniek en helemaal onze stijl.

5 maanden geleden

https://madeformoments.nl Daar heb ik die van mijn zoontje besteld en ga ook die van onze dochter daar bestellen..

5 maanden geleden

Mochten mensen nog wat zoeken, ik heb nu dus proefdrukken besteld bij blijkaartje, en bij kunstadelt

5 maanden geleden

Ik heb net zoals bij de 1e zelf een kaartje ontworpen! Vinden wij zelf persoonlijk leuker dan een standaard kaartje versturen die iedereen kan kopen. Misschien is dat nog een idee? Je kunt hem dan ook zo neutraal maken als je zelf wilt! Wij hebben beiden keren via Canva gedaan馃榿