17 Reacties

4 maanden geleden

Je hebt bij de Jumbo ook geboortekoekjes in de schappen liggen.

4 maanden geleden

Bij de Jumbo zijn de roze niet vega. Die van de Plus zijn wel vegetarisch, ze heette daar Feestkoeken. Niet elk filiaal heeft ze op voorraad dus ik zal van te voren even bellen.

4 maanden geleden

Heb je al gekeken bij geboortekoekjes.nl?

4 maanden geleden

Smulschilderijtjes.nl! Aanrader

4 maanden geleden

Je zou ook koekjes kunnen bakken en die dippen in witte chocola met wat rode kleurstof. Die blijven ook wel even goed lijkt me en anders deeg maken en als bolletjes of plakjes invriezen en dan een paar bakken als de visite komt

4 maanden geleden

Roze muisjes zijn wel vega hoor 😂 ze zijn idd niet vegan als je dat bedoelt, maar Stadsgenootjes heeft wel vegan muisjes ☺️

4 maanden geleden

Reactie op 1992Elis

Roze muisjes zijn wel vega hoor 😂 ze zijn idd niet vegan als je dat bedoel ...
E120 staat voor karmijn en dat komt letterlijk van geplette luizen. Veel wat roze is (zoals roze koeken en roze muisjes) zijn daarom niet vegetarisch. Smulschilderijtjes is zeker een optie. Geboortekoeken.nl is ook niet vega helaas. De goedkoopste koeken zijn idd die van de Plus :)

4 maanden geleden

Je hebt ook bij de Jumbo kant en klare geboorte koekjes! Kan je bij de balie dan bestellen als ze ze niet hebben . Geld trouwnes voor alle winkels als ze iets niet hebben

4 maanden geleden

Ik heb bij stadsgenootjes vegan roze 'muisjes' besteld. Verder heb ik nog hele kleine tartelette bakjes. Alleen nog even een vulling bedenken

4 maanden geleden

Kun je trouwens niet aan de visite vragen (zijn toch vrienden neem ik aan) of zij een leuke optie weten? Leuk dat je vegan/vega bent, maar dan mag je van mij ook wel meedenken. Net zoals ik een glutenvrije vriendin heb; zij neemt zelfs zélf iets mee! Vind ze totaaaaal niet erg en juist fijn dat ik het even aangeef van tevoren.

4 maanden geleden

Had zulke laten maken voor mn zoontje toen & nu weer besteld voor onze dochter in een ander thema. Je krijgt ze apart verpakt in een folie zakje. Je kan ze dus ook meegeven, hoeft niet gelijk opgegeten te worden 🥰

4 maanden geleden

Reactie op AlledaagseVogel222292

E120 staat voor karmijn en dat komt letterlijk van geplette luizen. Veel wa ...
Ja I know maar dan is het alsnog wel vega toch? Vega betekent zonder vlees of vis en ik denk niet dat de kleurstof van een geplette luis kwalificeert als vlees of vis. 🤷‍♀️ Het is alleen niet vegan want er zit dus wel dierlijk product in.

4 maanden geleden

Reactie op 1992Elis

Ja I know maar dan is het alsnog wel vega toch? Vega betekent zonder vlees ...
Ja het is dus niet vega.. want een luis is een dier🤷🏻‍♀️..

4 maanden geleden

Reactie op Dreamxx

Had zulke laten maken voor mn zoontje toen & nu weer besteld voor onze ...
Zien er wel heel leuk uit!

4 maanden geleden

Reactie op Bloemetje08

Kun je trouwens niet aan de visite vragen (zijn toch vrienden neem ik aan) ...
Ja is familie maar hun halen ook gewoon vlees als wij toevallig blijven eten voor ons.. dus vind dan dat ik andersom ook rekening moet houden eigenlijk..

4 maanden geleden

Ja is familie maar hun halen ook gewoon vlees als wij toevallig blijven ete ...
Snap ik heel goed, maar tips vragen kan toch wel? Wat zouden zij willen? Jij kunt het evengoed bestellen:)