16 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Diamondxx
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap gewoon voor mezelf alcoholvrij gehaald ...
Precies dit! Of zeggen dat je even een cola/watertje tussendoor drinkt omdat je het “rustig aan wilt doen”
10 maanden geleden
Ik ga zelf de antibiotica smoes gebruiken met carnaval! Ik heb de eerste echo echt letterlijk de dag ervoor, wat een timing…. Maar we willen het na de 12 weken pas vertellen, dus ik zal wel moeten 🤣 Al zijn mensen meestal toch meer met zichzelf bezig, dus het loopt allemaal vast wel los
10 maanden geleden
Gewoon met een biertje of wijntje gaan staan en deze af en toe omkiepen zodat het glas vanzelf leger wordt.. met zo’n drankje in je hand voel je je wss zelfverzekerder als ‘niet zwangere’ omdat iedereen denkt dat je er van drinkt en hoef je geen pokerface op te zetten 😄 en daarna lekker een frisje of water gaan halen voor jezelf ☺️
10 maanden geleden
Ice tea green in een wijnglas of 0,0% bier voor jezelf halen, flugelflesjes vullen met aanmaak limonade 😉
10 maanden geleden
Ja lastig.. dit probleem heb ik ook. Ik heb besloten om het mijn vriendinnengroep gewoon te vertellen doormiddel van een sticker op een fles wijn te plakken waarop staat ik mag dit niet drinken maar jullie wel. Ik ben zwanger!! Mijn vriendinnen en vrienden zullen mij direct door hebben als ik iets van fris ga drinken. Ik rookte en ik luste altijd wel graag een drankje dus besloten om het gewoon te vertellen ondanks dat het nog zo vroeg is..
10 maanden geleden
Reactie op Nadine922
Ik ga zelf de antibiotica smoes gebruiken met carnaval! Ik heb de eerste ec ...
Ik denk dat ik deze ook ga gebruiken😅 wil inderdaad ook nog even wachten om het nieuws te delen, ben nu 8 weken! Hopelijk heb je een goeie eerste echo! 🤗
10 maanden geleden
Reactie op ils19xx
Gewoon met een biertje of wijntje gaan staan en deze af en toe omkiepen zod ...
Dit is ook echt een goeie tip! 👌🏼 en inderdaad, veel mensen zullen er vast niet mee bezig zijn, maar dat maalt dan vooral zo door mijn eigen hoofd 😅
10 maanden geleden
Vriendin van mij had tijdens een vrijgezellenfeest gezegd dat ze net naar buiten was geweest om te kotsen van de drank. Vervolgens ging dat dus rond dat zij net gekotst had en teveel had gedronken, vanaf dat punt ging ze het dus rustig aan doen en even geen alcohol. Iedereen geloofde het.