16 Reacties

10 maanden geleden

Antibiotica kuur?

10 maanden geleden

Heb pas ook idd de antibioticakuur gebruikt. Maar heb voor mezelf afgesproken dat als as maandag de echo goed is we t vertellen. Dan voel ik me niet heel de carnaval super ongemakkelijk ☺️

10 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap gewoon voor mezelf alcoholvrij gehaald (in normale beker)of 7-up en gezegd dat ik sneeuwwitje drink. En verder gewoon bier aangepakt en bij m'n lippen gehouden. Niemand had het door. Vaak ben je er zelf meer mee bezig dan de rest

10 maanden geleden

Reactie op Diamondxx

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap gewoon voor mezelf alcoholvrij gehaald ...
Precies dit! Of zeggen dat je even een cola/watertje tussendoor drinkt omdat je het “rustig aan wilt doen”

10 maanden geleden

Ik ga zelf de antibiotica smoes gebruiken met carnaval! Ik heb de eerste echo echt letterlijk de dag ervoor, wat een timing…. Maar we willen het na de 12 weken pas vertellen, dus ik zal wel moeten 🤣 Al zijn mensen meestal toch meer met zichzelf bezig, dus het loopt allemaal vast wel los

10 maanden geleden

Gewoon met een biertje of wijntje gaan staan en deze af en toe omkiepen zodat het glas vanzelf leger wordt.. met zo’n drankje in je hand voel je je wss zelfverzekerder als ‘niet zwangere’ omdat iedereen denkt dat je er van drinkt en hoef je geen pokerface op te zetten 😄 en daarna lekker een frisje of water gaan halen voor jezelf ☺️

10 maanden geleden

De mensen met wie ik ga vieren weten het al! De rest zal er waarschijnlijk niet eens op letten.

10 maanden geleden

Reactie op Mandytjh

Antibiotica kuur?
Hahaha dit!!! Blaasontsteking

10 maanden geleden

Ice tea green in een wijnglas of 0,0% bier voor jezelf halen, flugelflesjes vullen met aanmaak limonade 😉

10 maanden geleden

Ja lastig.. dit probleem heb ik ook. Ik heb besloten om het mijn vriendinnengroep gewoon te vertellen doormiddel van een sticker op een fles wijn te plakken waarop staat ik mag dit niet drinken maar jullie wel. Ik ben zwanger!! Mijn vriendinnen en vrienden zullen mij direct door hebben als ik iets van fris ga drinken. Ik rookte en ik luste altijd wel graag een drankje dus besloten om het gewoon te vertellen ondanks dat het nog zo vroeg is..

10 maanden geleden

Reactie op Nadine922

Ik ga zelf de antibiotica smoes gebruiken met carnaval! Ik heb de eerste ec ...
Ik denk dat ik deze ook ga gebruiken😅 wil inderdaad ook nog even wachten om het nieuws te delen, ben nu 8 weken! Hopelijk heb je een goeie eerste echo! 🤗

10 maanden geleden

Reactie op ils19xx

Gewoon met een biertje of wijntje gaan staan en deze af en toe omkiepen zod ...
Dit is ook echt een goeie tip! 👌🏼 en inderdaad, veel mensen zullen er vast niet mee bezig zijn, maar dat maalt dan vooral zo door mijn eigen hoofd 😅

10 maanden geleden

0.0 drinken

10 maanden geleden

Reactie op Mandytjh

Antibiotica kuur?
Dan heeft iedereen het meteen door, slechtste smoes vind ik. Als iemand in mijn omgeving daarmee kwam die normaal altijd alcohol drinkt wist ik genoeg. 🤣🤣

10 maanden geleden

Vriendin van mij had tijdens een vrijgezellenfeest gezegd dat ze net naar buiten was geweest om te kotsen van de drank. Vervolgens ging dat dus rond dat zij net gekotst had en teveel had gedronken, vanaf dat punt ging ze het dus rustig aan doen en even geen alcohol. Iedereen geloofde het.

10 maanden geleden

Dubbelfris uit een wijnglas drinken😜