12 Reacties

gisteren

Wij hebben precies hetzelfde! Ik kom van borstvoeding af, dus in het begin was het sowieso op verzoek, maar vaste tijden lukken hier ook nog niet… Hier slaapt ze ook door, dus voor nu ben ik daar allang blij om😅 Donderdag zijn we bij het CB geweest en die zeiden dat vaste tijden vanzelf komen. Ze zit nu midden in sprong 2 ook nog, dus ik vaar nu maar gewoon op haar wensen :) We hebben wss begin januari ergens de intake bij het kdv, dus dan ga ik het gewoon overleggen. Hebben dan nog een paar weken om te proberen wat aan te passen ☺️

gisteren

Wij doen ook op verzoek voeden met flesvoeding. Als kinderen honger hebben hebben ze honger. Je hebt de ene keer toch ook om 12 uurnhonger en andere keer 14 uur. Bij we kdv zul je niet de eerste zijn en ritme zal er steeds meer inkomen gok ik.

gisteren

Kan het zijn dat hij de flessen wat snel drinkt? Dan kan het helpen om ervoor te zorgen dat hij langer over een fles doet. Door bijvoorbeeld een kleinere speen en hem liggend op zijn zij te voeden.

gisteren

Reactie op Maaikeuh

Kan het zijn dat hij de flessen wat snel drinkt? Dan kan het helpen om ervo ...
Nope

gisteren

Reactie op Maaikeuh

Kan het zijn dat hij de flessen wat snel drinkt? Dan kan het helpen om ervo ...
Nee drinkt niet te snel.. en stoppen ook tussendoor voor een boertje

gisteren

Reactie op H0tFudge88

Wij doen ook op verzoek voeden met flesvoeding. Als kinderen honger hebben ...
Ja dit voelt ook voor ons het beste! Ben alleen soms bang dat ik hem veelste veel geef 🫣 en dat de voeding wellicht niet genoeg verzadigd.

gisteren

Reactie op Nadine922

Wij hebben precies hetzelfde! Ik kom van borstvoeding af, dus in het begin ...
Ja de tijd vliegt! Zie nu al er tegenop om het uit te leggen want al snel is meneertje aan het huilen en wij begrijpen hem alleen voor m’n gevoel 🤯

gisteren

Reactie op AnnaRose

Ja dit voelt ook voor ons het beste! Ben alleen soms bang dat ik hem veelst ...
Tip: wij houden bij in een gedeeld bestandje op onze telefoon hoeveel ze drinkt :) Ze is nu 5 kilo en mag dan maximaal 30 schepjes per dag. Omdat ze heel onregelmatig drinkt (soms 150 cc, soms 90), houden wij het zo bij. De 30 gaat ze eigenlijk nooit voorbij. Maar zo houden we het een beetje bij dat ze niet teveel krijgt

gisteren

Reactie op Nadine922

Tip: wij houden bij in een gedeeld bestandje op onze telefoon hoeveel ze dr ...
Top Dankje! Ik lees ook veel op behoefte aan tussendoor voedingen, dit herken ik wel. Maar dan vooral borstvoeding. Wij geven flesvoeding. We houden het wel bij maar lees ook dat jullie meer geven, gaan we toch gewoon naar behoefte bieden zonder ritme nu nog. Dankje!

gisteren

Reactie op AnnaRose

Ja dit voelt ook voor ons het beste! Ben alleen soms bang dat ik hem veelst ...
Ik ben ook wel bang dat we te veel geven. Maar ze zeggen ook steeds baby kan goed aangeven of ze vol zitten, en goed de signalen in de gaten houden. Weet iemand als de baby fles in mond heeft en ineens op en neer schud of dit is dat ze vol zitten?

18 uur geleden

Ik volg even mee, hier hetzelfde namelijk

11 uur geleden

Reactie op H0tFudge88

Ik ben ook wel bang dat we te veel geven. Maar ze zeggen ook steeds baby ka ...
Onze baby geeft geen signaal dat hij vol zit. Het enige wat soms gebeurd is dat hij in slaap valt dat we niet meer geven, maar bijna alles wat ik aanbied drinkt hij op om vervolgens ook weer vrij snel te melden. Speentje ook geprobeerd en troost, maar als snel duidelijk dat het echt om voeding gaat. Alleen afleiding helpt of toevallig een langere slaap. Echt heel lastig, denk dat ik nog 1 overstap maak qua voeding voordat hij naar de opvang gaat. Maar vind het sneu voor hem, nu ook erg huilerig door vaccin.