Ik ben zo trots op mijn dochter!
Ze is nu bijna 8 weken en heeft voor het eerst 6 uur achter elkaar geslapen!
Ik werd zelfs eerder wakker dan zij, helemaal blij verrast!
Hebben er nog meer moeders kleine geluksmomentjes om te delen?
Wat goed! 鉂わ笍 mijn dochter heeft na een periode slecht slapen overdag gisteren en eergisteren hele goeie dutjes gedaan, in haar cosleeper ipv op mij. Super trots op haar!
Mijn dochtertje van 9 weken draaide zich gisteren 2x van haar buik naar haar rug en vandaag ook alweer 2x. Zo knap en sterk! Al wordt tummy time wel lastig zo 馃槄
Wat toevallig! Mijn dochter doet sinds deze week eindelijk dutjes in haar bedje van 40-45 min. Waar ik al super happy mee ben馃榿
En gister avond/vannacht ook voor het eerst meer dan 4 uur geslapen, zelfs 7 hele uren 馃槺 en dat ook nog eens in haar bedje ipv op mij.
Ons kleine meisje (7wk) is gisteren mee geweest uiteten 馃┓. Ze heeft heerlijk geslapen in de kinderwagen. Later heb ik haar gevoed aan tafel (bv) en ze heeft het zo goed gedaan. Onder het dessert nog heerlijk doorgeslapen op de arm. En deze mama heeft heerlijk gegeten.
Wat fijn! Hier precies hetzelfde vannacht 馃グ We hebben een periode gehad dat ze 7 tot 8 uur sliep. Maar sinds een week meldde ze zich weer in de nacht en sliep ze slechter. Ben nu weer heel blij met 6 uur!
Ik was de baby in bad aan het doen en mijn dochter van 2.5 wou komen helpen. Ging ze hem heel schattig echt wassen met het washandje op zijn buik. Die interactie tussen hen vind ik leuk om te zien en dat gaat waarschijnlijk nog leuker worden als de baby ook meer terug reageert.