5 Reacties
7 uur geleden
Rond 8.30 worden we wakker. Dan haal ik mijn peuter uit bed. Dan breng ik 1 voor 1 de kids naar beneden. Baby in box, maak ik ontbijt voor peuter en koffie voor mezelf. Nadat peuter heeft ontbeten, maar ik ontbijt voor mezelf. Hierna gaan we meestal op stap, kinderboerderij, winkels, bij vriendinnen langs. Rond 12 uur peuter lunchen en dan naar bed van 12 tot 3. Tijdens zijn dutje maak ik vaak het avondeten klaar en doe ik mijn eigen hobbys.
Smiddags vaak in de tuin spelen tot het avondeten. Als de baby slaapt, laat ik hem slapen en anders mee in de draagzak.
En de hele dag geef ik bv tussendoor.
7 uur geleden
Na het avondeten spelen. Douchen met beide kids rond 18.15. En dan gaat peuter naar bed.
Baby gaat meestal met ons naar bed rond 10 uur. Maar komt vaak voor laatste voeding om half 9. Ik denk dat ik hem binnenkort dan al in de cosleeper ga leggen. Hij is nu 7 weken
6 uur geleden
Veel thuis! Vind ik heerlijk haha. Rond 8 uur baby uit bed, en dan in rondjes flesjes/spelen/slapen. ‘S avonds rond half 8 leggen we hem in bed. En elke dag minimaal een uur buiten wandelen, vaak in combi met naar de winkel.
5 uur geleden
- Opstaan rond 9u
- Aankleden, baby schone kleren
- Vaak snel even kolven en ontbijten terwijl baby speelt.
- Richting 11/12u eerste dutje. Dutjes zijn overdag op mij op de bank, in de draagzak of de kinderwagen.
- Middag beetje afhankelijk van slaap- en hongersignalen. Elke 3u bied ik in ieder geval de borst aan. Meestal wel even een wandeling in ieder geval. Zeker als mn man niet thuis is zoek ik klein uitje, koffie bij een vriendin, even naar de winkel, etc. En naast de schone luiers ook spelen en oefeningen van de fysio doen.
- In de avond baby aan de borst die wil dan clusteren en ondertussen zelf eten, mijn man kookt meestal.
- Rond 20u baby naar bed. Met geluk slaapt ze om half10 en kan ik even douchen en wat opruimen. Met pech later en dan niet!
5 uur geleden
Nu ik nog verlof heb: opstaan tussen 8 en 9. Daarna flesje bij mij in bed. Dan ga ik even douchen terwijl zij een beetje speelt en kijkt in haar ledikantje. Daarna nog wat spelen beneden en daarna ergens eerste dutje. Soms wil ze die boven in haar bedje doen, soms niet en ga ik even met haar wandelen in de wagen oid. En zo de hele dag een beetje eten / spelen / slapen. En dan in de avond met ons mee naar bed, eerder wil ze nog niet