17 Reacties
3 maanden geleden
Ze hebben leuke idee毛n op pinterest zie ik. Ik weet dat ze bij de lidl van die choco rijstewafels hebben die dus gluten en melkvrij zijn en evt kun je dan zelf met glazuur stiften de naam er op zetten. Maar ik zag ook nog andere leuke ideetjes.
3 maanden geleden
Ik heb pure chocolade flikken besteld bij de chocolatier! Gluten & melkvrij en al top om in huis te hebben
3 maanden geleden
Ik heb pure chocolade flikken besteld bij de chocolatier! Gluten & melk ...
En je hebt trouwens ook geboorte macarons die je kan bestellen!
3 maanden geleden
Voor welke leeftijd?
Rijstwafel met glutenvrije muisjes (feestgenootjes)
Rijstwafel deels dopen in gesmolten witte chocolade, afmaken met wat druppels blauwe of roze chocolade
Of met gv en kmv koekjes
Gv vegan cake met vegan slagroom en feestgenootjes
Macarons in roze of blauw, evt zelf maken
https://www.baktotaal.nl/macarons-aardbei-o3-5cm-160st?gad_source=1&gad_campaignid=21605605198&gbraid=0AAAAAD6eibA7hlKJB1Sw96xorH2fuHODs&gclid=Cj0KCQjwzt_FBhCEARIsAJGFWVmyn_qXe7RbJXHLv1XRWTwjxOehItUFiTYeBa9QUu8lqw558ktE6KAaAto_EALw_wcB
3 maanden geleden
Ik heb op daily style blauwe lollies besteld, van die dextrose lollies. Die zijn gluten en melk vrij. Misschien een idee? Ze hebben daar wel meer blauw en roze snoep
3 maanden geleden
Reactie op maan83
Omdat ik dat niet mag hebben (allergie)
Wel even een tip dan: stop een pak glutenvrije granola in je vluchtkoffer. Heb ik ook gedaan, want mijn ervaring is dat het brood in het ziekenhuis niet te eten is. ;)
Had voor m'n vorige bevalling dus dit anijspret icm glutenvrije beschuitjes mee. ;)