8 Reacties
7 maanden geleden
Hee! Ik heb iets soortgelijks, maar dan van nature. Ik heb van mezelf heel erg ongelijke borstgroei. Ik ben vroeger zwaarder geweest en toen scheelde het drie cupmaten. Toen ben ik afgevallen en trok het weer redelijk weg, naar ik denk 1 cupmaat verschil.
Nu ik zwanger ben is mijn grote borst weer flink gegroeid, maar mijn kleinere borst een beetje.. dus weer zeker twee/drie cupmaten verschil. Bhs kopen is daarom ook altijd lastig.
Ik heb een hele fijne voedingsbh gekocht bij een lingeriezaak. Hij is voorgevormd maar zonder beugel, waardoor je het verschil minder ziet. Ook sluit hij bij mij mooi aan.
Ik reageer nu even want ik zag je bericht gisteren al. Ik ben alleen vergeten te kijken welk merk het is.
Dit heb je dus nog even van me te goed en ik zal het vanavond of morgen doorsturen!
7 maanden geleden
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/niet-voorgevormde-top-zonder-beugel-zwart-1000024179.html
vind dit echt heerlijk zitten.
7 maanden geleden
Hey, ik ben hier zelf niet bekend mee en weet niet waar je woont.. maar ik ben laatst naar FamkeC geweest in Leeuwarden en dat was echt top. Is op afspraak en ze hebben vanalles en veel kennis. Meestal koop ik met moeite 1 BH en nu moest ik kiezen omdat er zoveel goed zat🙈 Ik ben uiteindelijk met 2 normale voor nu en 2 voeding BH’s voor later weg gegaan :)
6 maanden geleden
Herkenbaar! Ik heb dit verschil in cupmaat al van nature helaas, maar tijdens mijn zwangerschap wordt het verschil nóg groter. Ook weet ik uit ervaring dat het bij mij zolang ik borstvoeding geef ook zo blijft, totdat ik daarmee stop, dan wordt het verschil in cupmaat gelukkig weer kleiner en minder opvallend. Ik ben ook altijd bang dat het anderen opvalt ondanks de kleding die ik draag, en al helemaal in bikini. Ik ben er dus zeker mee bekend, maar ik heb helaas geen goede tips. Ik lees wel graag mee hiero mocht hopelijk iemand anders wel nog tips hebben ☺️
6 maanden geleden
Ik heb heel fijne ervaringen bij SuperBra, ze hebben winkels in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. Kunnen goed advies geven, ook als je cupmaat verschilt. Wel even een afspraak maken! Een superfijne bh die ze verkopen vind ik deze: https://www.superbra.nl/search?q=Sugar+candy&options%5Bprefix%5D=last Geen beugels, heel zacht en flexibel en toch goed ondersteunend. Ik draag deze al jaren, ook voordat ik zwanger werd. Hij bestaat ook in een voedingsversie met clips dus die ga ik nu aanschaffen :)
6 maanden geleden
Ik heb het even opgezocht. Ik heb deze in twee kleuren: https://www.annadiva.nl/anita-maternity-voedingsbh-5070-desert.html
Ik ben er ontzettend blij mee. Ik heb van nature al ongelijke borsten maar nu door mn zwangerschap is het verschil nog veel groter geworden.. ik schat wel 3 cupmaten ofzo. Deze sluit mooi aan, ook bij mn kleinere borst, ik denk omdat de cup vrij hoog is. Als ik dus kleding aan heb valt het verschil helemaal niet zo op. En het is ook nog een voedingsbh, en zonder beugel!
Niet de goedkoopste maar voor mij wel echt het geld waard.
6 maanden geleden
Ik gebruik sinds een paar jaar alleen maar de bralettes van Soft Revolt. Super mooi Nederlands merk, wel prijzig, maar voor mij is het het waard. Tot voor Soft Revolt had ik eigenlijk nooit een bh gevonden die echt lekker en goed bleef zitten. Ik had voor mijn zwangerschap ongeveer maat 70E. Dus deze bralettes zijn ook zeker geschikt voor grotere cupmaten. Met mijn voorkeur voor een stevige fitting in de omvang, had ik bij Soft Revolt maat 1 (er is een maattabel, maar ik zou het vooral passen om er achter te komen wat je fijn vindt). Het prettige is dat de cups rekbaar zijn en dus meegroeien, dus ook handig bij verschillen in cup grootte en bij verandering van je lichaam. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het model met een wat hogere cup (Cleo), dus niet de lager uitgesneden (Anna).
Nu tijdens de zwangerschap heb ik 2 bralettes gekocht in maat 2, maar ik pas mijn maat 1 ook nog best oké.
6 maanden geleden
Reactie op GevatteMeeuw845399
Ik gebruik sinds een paar jaar alleen maar de bralettes van Soft Revolt. Su ...