30 Reacties Nieuwste boven Foto 2
Foto 3
Reactie op DMMW Foto 2
Nee dit is een jongen 馃挋
Foto鈥檚 zijn overigens van echo die gemaakt is met 13 + 5
Ik zie dus helemaal niets bij niemand haha! Iemand die bij mijn echo iets ziet?
Reactie op FrisseVlucht730870 Nee dit is een jongen 馃挋
Ik ben heel benieuwd waarom je dit denkt? Wij denken namelijk ook na het zien van deze echo dat het een meisje is.
Bij ons zag je duidelijk iets tussen zijn beentjes zitten met 13.1 weken en dat zie ik hier niet wij krijgen een jongetje..
Reactie op FrisseVlucht730870 Nee dit is een jongen 馃挋
Ja dat denk ik ook
Reactie op Dianm Ik zie dus helemaal niets bij niemand haha! Iemand die bij mijn echo iets z ...
Buiten een erg lief wipneusje is dit een jongetje 馃挋
Je zou hem eens in het algemeen pottyshot topic kunnen gooien, meer kans.
Reactie op DMMW Foto 2
Ik denk (d茅nk) het omdat ik geen witte streep/strepen zie bij deze potty shot. De shot lijkt op de echo van ons zoontje. Wij krijgen nu een meisje en dat gaf een heel andere potty shot! Maar nogmaals, het is maar gissen. Veel plezier morgen en leuk als je het nog laat weten 馃挋馃┓
Reactie op FrisseVlucht730870 Buiten een erg lief wipneusje is dit een jongetje 馃挋
Aah dat neusje he 馃ス
Reactie op FrisseVlucht730870 Ik denk (d茅nk) het omdat ik geen witte streep/strepen zie bij deze potty sh ...
Dank voor je reactie! Ik ben benieuwd naar jouw Potty shot. Heel spannend morgen weten we meer en laat het zeker even weten.
Reactie op DMMW Dank voor je reactie! Ik ben benieuwd naar jouw Potty shot. Heel spannend m ...
Ik heb geen potty shot meer van ons zoontje, die wordt bijna 2, maar wel van ons tweede kindje waarvan ik denk dat dat een meisje is:
Reactie op FrisseVlucht730870 Ik heb geen potty shot meer van ons zoontje, die wordt bijna 2, maar wel va ...
Ook spannend dus! Wij hebben een zoontje van 3. En Liam heeft een voorkeur voor een broertje.
Reactie op DMMW Foto 2
Ik denk een meisje omdat bij mijn zoontje bij dit shot er ballen een piemel tussen zat . Maarja durf het niet zeker te zeggen haha ;)
Reactie op DMMW Ook spannend dus! Wij hebben een zoontje van 3. En Liam heeft een voorkeur ...
Hihi, dat snap ik 馃槈. Ons zoontje (Jesse) begrijpt het nog niet z贸 goed als jullie Liam maar heeft het wel de hele tijd over een zusje!
Reactie op FrisseVlucht730870 Buiten een erg lief wipneusje is dit een jongetje 馃挋
Heel erg bedankt voor je reactie 鉂わ笍. In het grote toppic word zoveel gezegd, dat er telkens niet op mijne gereageerd wordt haha鈽猴笍