47 Reacties
8 maanden geleden
Leuk!! Mijn man heeft gister heeeeel lief tegen de baby zitten kletsen 😭💗 en ik denk dat ik hem/haar vanochtend even kon voelen wiebelen!
8 maanden geleden
Ik heb de dag na de 13 weken echo en hele mooie rammelaar gekregen voor de kleine. Het eerste speelgoed voor mij eerste kind🥺🥰
8 maanden geleden
Dochter van bijna 6 die constant even m’n buik aait en “dag lief zusje” zegt🥰
Man die zó trots is dat hij wederom een dochter krijgt
De plopjes die ik voel in mijn buik❤️
8 maanden geleden
Mijn zoontje (4,5 jaar) geeft elke avond een kus op mijn buik en zegt die “mama daar zit mijn broertje in” ookal wist hij toen nog niet dat het een broertje was haha, nu wel.
Mijn dochtertje van 2 praat bijna nog niet maar wijst nu wel naar mijn buik en zegt ze “beeeebie”.
Mijn partner ging vanmiddag met zijn hoofd naar mijn buik, pakte mijn buik vast en zei “baby zijn naam, Papa wacht hier op jou”
Kleine dingen maar wel de meeste waardevolle momentjes 🥰
8 maanden geleden
Dat mijn zoontje van 1,5 al weet dat “bebe” in de buik is en deze aait en kusjes geeft.
Dat ik vandaag te horen kreeg dat mijn zusje ook zwanger is en deze 2 babys maar 2,5 maand schelen.
Dat mijn man vandaag het eerste mooie jurkje voor onze dochter heeft gekocht toen hij ging winkelen.
8 maanden geleden
Dit weekend de familie verteld dat wij onze wens baby verwachten na 4 jaar traject 🤍
8 maanden geleden
Dat ik vandaag de commode en het ledikantje ga ophalen en alvast mijn nesteldrang een beetje kan temperen met het inrichten ervan 🥰😍
8 maanden geleden
Vandaag de nieuwe duokinderwagen uit de doos gehaald en even als enkele kinderwagen met het buggyzitje in elkaar gezet. De andere kinderwagen (waar m’n zoontje tot nu toe in zat) koopt mijn nicht over. Dus die nemen we volgende maand mee naar Frankrijk voor haar (ze woont in Frankrijk).
Ik dacht de nieuwe staat er toch al kan m dan net zo goed al gebruiken😊
8 maanden geleden
Ons zoontje van 2,5 jaar is er heel druk mee bezig dat hij een zusje krijgt. Hij vraagt elke dag dingen over haar, vertelt iedereen dat ze in mijn buik zit, wil een knuffel voor haar kopen, praat over dat ze luiers aan krijgt en waar ze zal zitten in de auto straks. Zo lief. 🥹
7 maanden geleden
Dat mijn dochter van 3,5 zo'n zin heeft in de baby dat ze oefent op haar knuffel.

7 maanden geleden
Ik heb mezelf op een zwangerschapsshort en een zomerjurk getrakteerd, zo heerlijk! Het is hier zo heet momenteel dat ik bijna niks comfortabels meer had en niks langs kan verdragen. Ook een badpak besteld, hopelijk past die ook. 😄
7 maanden geleden
Eergister savonds voor het eerst een schopje gevoeld ❤️ en onze lieve pup is enorm beschermend naar mij toe echt te schattig