13 Reacties

gisteren

Geef je bv of kv?

gisteren

Mocht je kv geven, ik heb hier met mijn kleine ook veel last van gehad, sinds ik sab simplex en barle duc gebruik heeft ze nergens last van meer qua krampjes. En je hebt een band speciaal hiervoor wat het Moet minderen.

Reactie op Cheyelisa

Geef je bv of kv?
Ik geef borstvoeding
Wat sneu! Lijkt mij idd njet normaal.. Ons meisje krijgt vaak eind vd middag / begin vd avond pas last van krampjes maar zeker niet de hele dag door.

gisteren

Koemelkallergie? Rota vaccin? Sprongetje?

Reactie op Marjoooo

Koemelkallergie? Rota vaccin? Sprongetje?
Dat eerste zou kunnen, ik ga nu zelf eens koemelk vrij eten, kijken of dat helpt. rota vaccin niet gehad en een sprongetje van wekenlang lijkt me sterk..

gisteren

Reactie op OplettendeOlijf271463

Dat eerste zou kunnen, ik ga nu zelf eens koemelk vrij eten, kijken of dat ...
Mijn dochter had veel last van melk, ui en brood. Dat heb ik nu geschrapt en dat helpt wel! Vooral melk was de boosdoener.

Reactie op AandachtigeVlucht251805

Wat sneu! Lijkt mij idd njet normaal.. Ons meisje krijgt vaak eind vd midda ...
Nou dat dacht ik dus ook, in het begin was ze ook in de avond huileriger dan de rest van de dag maar inmiddels huilt en overstrekt ze de hele dag door…

gisteren

Misschien verborgen reflux?

20 uur geleden

Klinkt als koemelk.. was met onze zoon ook zo.

20 uur geleden

Klinkt inderdaad ook wel als verborgen reflux.. Mijn dochter heeft het ook, tot 6 weken de hele tijd gehuild wanneer ze wakker was. Nu medicatie en gaat het een stuk beter, hoewel ze nog steeds wel veel last houdt van fysiek ongemak en krampjes. Maar de hele dag huilen en overstekken is niet normaal!! Trek aan de bel, wij werden heel serieus genomen door zowel huisarts als CB en zaten binnen een week bij de kinderarts op een speciale huilpoli. En dat was heel fijn want wij liepen op onze laatste benen. Dus neem je gevoel serieus en zoek hulp!

7 uur geleden

Reactie op GoudenUil612094

Klinkt inderdaad ook wel als verborgen reflux.. Mijn dochter heeft het ook, ...
Mag ik vragen welke medicatie je geeft? Is dat omeprazole?

6 uur geleden

Reactie op Sosra

Mag ik vragen welke medicatie je geeft? Is dat omeprazole?
Ja vloeibare Omeprazol, het merk is Peddipi. Duurde even voor we effect merkten maar het werkt inmiddels echt heel goed! Het omhoog komen van de voeding stopt er niet mee dus ze is nog steeds veel bezig met slikken en haar tong uitsteken maar ze heeft er geen pijn meer van en dat scheelt een heleboel gehuil 🙌🏻