86 Reacties
9 maanden geleden
Mutsy heeft toch al jaren terug een doorstart gemaakt?
zelf hebben we bugaboo, naar volle tevredenheid! Ook goed tweedehands verkrijgbaar.
9 maanden geleden
Reactie op Hannelore13
Mutsy heeft toch al jaren terug een doorstart gemaakt?
zelf hebben we buga ...
Ohw dat van Mutsy wist ik niet!
Welke bugaboo heb je? Ik zit zelf te kijken naar de fox 3
9 maanden geleden
Wij zijn heel blij met de easywalker harvey, wij hadden de 2 inmiddels zit ie in versie 5 geloof ik maar wij hadden destijds mooie aanbieding met alles voor 600€.
Hele fijne wendbare wagen, verstelbare duwstang. Relatief klein in te klappen en gaat soepel. Wij hadden met all terrain wielen, hebben hem echt ontzettend veel gebruikt, uren en uren gewandeld. Specifieke plus: kantelt makkelijk hoge stoepen op, een must bij onze voortuin.
Nadeel; de kinderwagen is relatief klein, nu hadden wij een wat kleiner kindje maar als je een grote knoeperd hebt kan je sneller overmoeten naar het zitje dan echt goed bij de ontwikkeling past. Weet niet hoe dit bij de laatste harvey’s is.
9 maanden geleden
Wij hebben bij beide andere kids de joolz geo gebruikt, nog steeds een top wagen. De joolz day is ook heel fijn.
Tweedehands goed te scoren
9 maanden geleden
Wij zijn heel blij met de easywalker harvey, wij hadden de 2 inmiddels zit ...
Ik bedoel de kinderwagenbak, de kinderwagen zelf en het zitje zijn groot genoeg
9 maanden geleden
Reactie op JamillaSpaans
Ohw dat van Mutsy wist ik niet!
Welke bugaboo heb je? Ik zit zelf te kijk ...
Fox3 hebben wij, en een Donkey5.
Voor deze baby gaan we weer de Fox3 gebruiken!
9 maanden geleden
Wij gaan een Uppababy Vista V3 bestellen. We wilden eerst voor de Joolz Geo 3 gaan, omdat die stevig en stabiel was, een mooi formaat had en een grote boodschappenmand. Ik merkte echter toen we nog een keer teruggingen naar Babypark dat ik de stang waarmee je de wagen vooruit duwt vrij breed vond en mijn handen er daardoor amper omheen pasten. Ik had het gevoel dat ik de wagen daardoor minder fijn zou vinden en dat is zonde voor iets wat je heel veel gaat gebruiken. Daarnaast vonden we hem niet heel makkelijk in te klappen. We hebben daarna gekeken naar de Day 5. Die was beter qua handvat, makkelijker in te klappen, maar vonden we een stuk minder stabiel. Toen kwamen we uit bij de Uppababy Vista: mooi formaat, grote boodschappenmand, stevig, stabiel, makkelijk in te klappen en leuke kleurtjes. Ik zou vooral aanraden om langs te gaan bij een babywinkel en er meerdere te proberen :)
9 maanden geleden
Wij hebben de Joolz Geo gekocht. Je hebt bij Van Asten goeie combi deals 😊
9 maanden geleden
Bij onze eerste (hij is nu 1,5) een 2e hands joolz day 3 gekocht. Nog steeds heel erg tevreden over.
Kunnen veel accessoires bij, wordt nu nog gebruikt met de buggyzitting.
Nu heb ik voor als de 2e komt een duowagen van Novi baby gekocht dus de joolz verkocht aan mijn nicht.
Maar ik raad aan om voor een goed merk te gaan en dan 2e hands te kopen zodat je niet de hoofdprijs betaald. En omdat kinderwagens ooit echt heel lang mee kunnen gaan.
9 maanden geleden
Ik lees mee. Ik heb een bugaboo buffalo uit het jaar 0 en ik heb zooooo’n spijt van die aankoop. Het ding is loodzwaar. Heb nu een gammele buggy van prenatal, ook een onding. Voor de dames die voor cybex gaan: weten jullie waarom het zo duur is? Is het speciaal materiaal? Ik wil heel graag een cybex puur omdat ik ze beeldig vind haha, maar dat krijg ik niet doorheen bij het mannetje 😅😅
9 maanden geleden
Wij gaan voor de Joolz Day five. Die vinden we handzaam, makkelijk in te klappen, rem op een goede plek en de bak niet te lomp. Sommige reiswiegen zijn erg log. Ik ben zelf niet zo’n grote vrouw, dus wel lekker als de kinderwagen dan in verhouding met mij is. Let ook op het formaat wielen als je gaat kijken. Je ziet tussen de merken en ook binnen de merken modellen met verschillende soorten wielen. Wij vinden het fijn om naar het bos te kunnen, dus dan zijn grotere wielen wel prettig.
9 maanden geleden
Reactie op mamanisa
Ik lees mee. Ik heb een bugaboo buffalo uit het jaar 0 en ik heb zooooo’n s ...
Mijne was 799 3 jaar terug met babybak en normalezit zegmaar. Hij is gewoon heel stevig en duurzaam. We hebben er al aardig wat wandelnkilometers opzitten en bij de 2e gaan we hem zeker nog doorgebruiken. Hij kan echt nog jaren mee!
9 maanden geleden
Wij hebben de Joolz Geo 3 gekocht toen ik zwanger was van mijn zoontje (2022). Prachtige wagen, rijdt stabiel, grote boodschappenmand en de ligbak is ook ruim. Das ook handig voor als je baby richting de zes maanden gaat maar nog niet goed (genoeg) zit. Kan ook als duo wagen gebruikt worden overigens. Blij mee en gebruiken we dus nu weer opnieuw.
9 maanden geleden
Wij hebben ook de JOOLZ GEO 3 in 1, grijs, gekocht. Ik heb er zelf alleen verder niet heel veel verstand van hoor maar hij is echt top! Gewoon via Marktplaats gekocht.
9 maanden geleden
Ik zou echt voor een joolz gaan, via marktplaats. Mega fijne wagen. Dochter is 6,5 als de baby komt, zij heeft er 3 jaar! In gezeten en is nog steeds als nieuw❤️