21 Reacties
8 maanden geleden
Overdag meerdere keren en 's avonds viert de kleine feest, ben ook 20 weken
Maar wat nou echt normaal is... geen idee eigenlijk
8 maanden geleden
Soms wel 15x per dag, soms 4 dagen niet. Erg is geen normaal, dus maak je alsjeblieft niet druk.
8 maanden geleden
Je leert heel snel het patroon van je kindje herkennen, en dat houd je dan aan als normaal.
Voor de ene is dat 1x per dag, voor de ander meerdere keren per dag.
Gaat dat patroon ineens erg afwijken, dan trek je aan de bel van je vk
8 maanden geleden
Ik voel haar iedere dag meerdere keren; vooral ‘s morgensvroeg en als ik naar bed ga. Soms ook random op de dag.
Ze reageert ook als ik terugdruk💖
8 maanden geleden
Vanaf 28 weken hoor je je kindje elke dag te voelen. Voor die tijd kan het elke dag verschillend zijn en kan je hem of haar zelfs een dag of meerdere dagen niet voelen omdat het nog zoveel ruimte heeft om te draaien en in het niks te schoppen.
Ik voel m’n kindje over de hele dag door wel regelmatig, zowel van binnen als van buiten voelbaar en zichtbaar. Maar ik heb echt nog geen patroon opgemerkt :)
8 maanden geleden
Ik voel haar ook denk ik ongeveer 3 momenten per dag en dan zegmaar voor een periode binnen dat moment, als je snapt wat ik bedoel. Wel alleen als ik zit of lig. Het wordt ook steeds duidelijker. Eerst alleen kleine kriebels en nu alsof er een soort spiertje vertrekt.
Ik merk ook al wel een patroon :) en ik vind het zo ontzettend bijzonder en gezellig 🥰
Als ik haar wat minder voel maak ik me ook geen zorgen want ik weet dat je eigenlijk pas later in de zwangerschap je kindje elke dag zou moeten voelen
8 maanden geleden
Mijn placenta ligt helaas voor, wel voel ik de 'plopjes' duidelijker te voelen, nu bijna 21 weken. Hoop wel snel mn partner het te kunnen laten voelen!
8 maanden geleden
Reactie op Canseal
Mijn placenta ligt voor en ik voel nog niks.. meerdere dames dit? Ik voel m ...
Hier hetzelfde. Vk zei dat het helemaal niet gek is als je vanaf 24 weken pas wat voelt ;)
8 maanden geleden
Reactie op Canseal
Mijn placenta ligt voor en ik voel nog niks.. meerdere dames dit? Ik voel m ...
Niet onzeker worden hoor! Ik had gisteren een dag dat ik niks voelde. En toen opeens een klein beetje, maar twijfelde of het de baby wel was. Volgens mij is alles idd nu goed! VK zei dat vanaf 24 weken het beter voelbaar is.
7 maanden geleden
Ik zit nu op 20+3 & voel dr echt zoooo vaak. Ze is sowieso enorm actief hoorden we al, maar is echt insane soms😂 voel dr oprecht sommige dagen gewoon ieder uur. Laatst ook gwn 10x in 5 a 10 minuten😂🙈 wel fijn hoor om te daardoor te merken dat ze het dus goed doet, maar voelt soms zo vreemd en naar😂
7 maanden geleden
Reactie op Novaaaatje
Ik zit nu op 20+3 & voel dr echt zoooo vaak. Ze is sowieso enorm actief ...
Hier ook zo’n aanwezig dame met 20+1! Ik maak me dus oprecht wel “zorgen” als ik haar niet voel😆