21 Reacties

11 uur geleden

Bij ons werd om de dag geadviseerd. En de andere dag mondje kontje.
2-3x per week

11 uur geleden

Bij ons zei het zkh 2x per week. We hebben een prematuurtje

11 uur geleden

Bij ons 2x per week

11 uur geleden

Meestal om de dag, omdat de peuter dan ook gaat. Maar wij douchen, nooit in bad
Bij ons om de twee dagen. Dus zeg maar twee dagen tussen de badjes.

10 uur geleden

Ik heb het een tijdje elke dag gedaan toen onze dochter veel last had van krampjes. Het hielp haar ontspannen. Nu doe ik het meestal om de dag of wanneer het uitkomt

10 uur geleden

Kijken (ruiken) wanneer her nodig is 😅 meestal 2x in de week ivm wat spugen of een dikke poepluier

10 uur geleden

Twee keer per week:) en elke dag wel even het nekje en billetjes met een washandje. Pas als ze kunnen lopen en sneller vies worden ben ik bij me zoontje naar om de dag gegaan

9 uur geleden

Ik kreeg als advies 1 of 2 keer per week. Ze vindt het bad (en zeker afdrogen erna) niet bepaald leuk, dus we houden het lekker bij die 1x per week voor nu!

9 uur geleden

1x per week, vaker zo nodig. Maar ze heeft best een droge huid en heel eerlijk: ik vind haar in bad doen gewoon gedoe 🙈 het huis is niet bepaald handig ingericht voor een baby in bad doen (past niet in mijn postzegel badkamer) en boven is geen stromend water. Dus vind 1x per week dat gezemel met dat badje wel voldoende

6 uur geleden

1x per week. Ik heb het idee dat ik mijn zoontje er niet veel plezier mee doe en zelf vind ik het ook ‘gedoe’.
Wij douchen ongeveer 2 keer per week (steeds 3 dagen ertussen) 2-3 minuten per keer. Een keer extra als hij echt vies is door een spuitluier ofzo maar dit is nog niet veel voorgekomen.
In het weekend gaat de kleine standaard in bad maar als de poep tot in de nek zit dan gaat hij een keer extra

5 uur geleden

Wij doen elke dag, hij heeft de grootste lol en ontspant heel erg. Dus een goed moment voor de lange slaap.

5 uur geleden

Wij doen ook 1x per week! Ik vind t gedoe, kleine meid vindt t niet vervelend, maar ook niet heel boeiend en het smeren en aankleden erna duurt haar wel altijd te lang. Ze heeft ook een gevoelige huid en we zijn allemaal vatbaar voor eczeem dus echt niet vaker dan 2x per week.

5 uur geleden

Hier 2x per week, maandag/dinsdag en donderdag/vrijdag, net hoe het uitkomt en hoe nodig het is😋

3 uur geleden

Als hij begint te stinken 🤣 Verder was ik hem 2 tot 3 keer per week op het aankleedkussen. Bakje warm water met badschuim en dan lekker even opfrissen. Of vaker als hij heel veel gepoept heeft op een dag

3 uur geleden

1x per week, tenzij ze een intense spuitluier heeft over haar rug ofzo. Dan extra. Maar anders echt niet vaker.

3 uur geleden

Ons zoontje gaat 2x per week in bad en de overige dagen doe ik mondje-kontje op het aankleedkussen 😊.