9 Reacties
4 uur geleden
M’n zoontje is 10 weken drinkt 150 ml. En doet er 20/25 min over met de dr Brown fles speen 1
4 uur geleden
Hai,
Hier drinkt onze zoon (9 weken oud) 150ml en daar doet hij 20 minuten over met een speen 1 en sinds gisteren is ie van 6 naar 5 voedingen gegaan.
4 uur geleden
30 min is prima onze dochter 11 weken P speen en soms 30 minuten en soms te lang. Zitten in overweging over te stappen. Langer dan 30 min is overstappen, week geleden gedaan werd gulzig en slordig dus weer terug naar speen P. We gaan dus eerst met twee spenen voeden waarschijnlijk
4 uur geleden
Ojaaa belangrijke info:
We hebben de voeding extra care van kruidvat, deze is volgens mij ook iets dikker…. Vandaar dat 1 te sloom lijkt en 2 te snel nog?
4 uur geleden
Ik ben nog zoekende. Ons zoontje is bijna 12 weken en deed ook ca 20 minuten over dr brown speen 1. Speen 2 ging veel te snel (120ml). Maar hij valt in slaap (drinken kost hem energie door een hartafwijking).
Vandaag getipt dat Difrax maat S tussen 1 en 2 van Dr. Brown zit en dat deze op de fles past. Geprobeerd, flesje is nu met 10 minuten leeg. Maar wel zonder te verslikken. En wonder boven wonder drinkt hij nu zijn fles leeg, afgelopen 2 weken dronk hij maar 60-80ml per keer.
Dus we kijken deze even aan 🙌🏻
2 uur geleden
Reactie op Esther97
Ons zoontje van 10 weken doet ongeveer 25 min over de fles. Dr brown met Di ...
Dit heb ik dus vandaag gehoord op dit forum en vond dit de beste tip ooit haha. Maar hier is hij alsnog met 10 minuten leeg. Al gok ik dat mijn zoontje dan gewoon te hongerig is want hij klokt het echt naar binnen.