10 Reacties
4 dagen geleden
Ik zou overleggen met cb. Onze meid is nu 2 maanden en kreeg te horen dat 5 flesjes wel weinig was (afgelopen week). Dus erg lastig en hebben er dus een fles bij gedaan
Kijk goed hoeveel je zoon weegt en of het voldoende binnen krijgt. Wij dachten met 5 ook genoeg binnen kreeg
4 dagen geleden
Hier is onze dochter morgen 10 weken, tot een week terug kreeg ze nog 5/6 flessen nu krijgt ze 4/5 flessen aangezien ze de nacht doorslaapt van 19-7.. ik probeer wel wat minder tijd er tussen te houden overdag (3/3,5uur ipv 4) en bied alle keren 150+5 aan. Maar gaat lang niet altijd op.. toevallig wilde ze net nog een flesje tussendoor van 60+2 die op ging dus dat is dan ook prima. Hier groeit ze verder prima dus laat het voor nu zo (houd haar gewicht goed in de gaten) maar anders zou ik overleggen met cb.. je kunt proberen nog een droomvoeding te geven als je kindje slaapt, die tip kreeg ik onlangs ook
5 uur geleden
Reactie op K9779
Hier is onze dochter morgen 10 weken, tot een week terug kreeg ze nog 5/6 f ...
Deden jullie eerst nog na 19 we. Flesje geven? En hoe bepaalt die niet meer te geven?
5 uur geleden
Reactie op H0tFudge88
Deden jullie eerst nog na 19 we. Flesje geven? En hoe bepaalt die niet meer ...
Nee geen flesje meer..
Elke x na de fles die ze dan kreeg rond 19u viel ze in een hele diepe slaap, als we haar dan later op de avond nog een fles wilde geven was het:
- ze werd niet wakker en dronk niet/slecht
Of
-ze werd wel wakker maar dronk slecht
Of
- ze werd wel wakker en dronk redelijk/prima maar ging vervolgens elke 2 uur zitten kloten馃
Toen ik eind nov. Naar consultatiebureau moest heb ik daar dus overlegd wat te doen.. hun zeiden je kan ook haar niet wakker maken en kijken wat ze dan gaat doen. Maar je hebt wel kans dat ze dan op een ongunstige tijd voor jullie zelf zich meld.. Maargoed daar kom je dan gauw genoeg achter. Je hebt ook kans dat het goed werkt en ze daarna de nacht richting de ochtend gaat verlengen.
Dat is ook wat er dus gebeurd is haha, ze werd eerst wakker rond 4-5 鈥榮 nachts voor een fles en tegenwoordig slaapt ze dus gewoon klokje rond.
4 uur geleden
Reactie op K9779
Nee geen flesje meer..
Elke x na de fles die ze dan kreeg rond 19u viel ze ...
Ja vandaag vroegen ze aan ons wat doet ze als je die fles weglaat. Toen gaven we aan dat we dat niet weten, alleen zouden we hoeveelheid moeten ophogen en dat is weer een ander puntje ivm verborgen reflux.
4 uur geleden
Reactie op H0tFudge88
Ja vandaag vroegen ze aan ons wat doet ze als je die fles weglaat. Toen gav ...
Ja lastig.. je zou misschien kunnen proberen weg te laten en eens zonder ophogen eens kijken wat ze doet? Desnoods heeeeel minimaal ophogen?
Of een droomvoedijg tijdens dat ze slaapt?
4 uur geleden
Reactie op K9779
Ja lastig.. je zou misschien kunnen proberen weg te laten en eens zonder op ...
Ja we maken haar nu soort van wakker rond 22 uur. Als ze slaapt is het moeilijk om haar te voeden. Soms als ze slaapt en je wil fles geven gebeurt er gewoonweg niks.
Het is natuurlijk testen en meten.
4 uur geleden
Reactie op H0tFudge88
Ja we maken haar nu soort van wakker rond 22 uur. Als ze slaapt is het moei ...
Ah ja dat is hier ook inderdaad dat ze dan niet drinkt馃珷 is inderdaad altijd testen/meten proberen ja haha!
Ik zou zelf denk ik gewoon eens niet wakker maken en kijken hoe t dan gaat!
Hier was ik ook bang dat ze dan overdag te weinig zou krijgen omdat ze nu dus een late avond fles 茅n een nachtfles mist.. maar uiteindelijk is het vanzelf wel gaan lopen en krijgt ze alsnog voldoende flessen/voeding binnen
4 uur geleden
Reactie op K9779
Ah ja dat is hier ook inderdaad dat ze dan niet drinkt馃珷 is inderdaad altij ...
Ja snap je. We hadden ook al advies met ophogen sowieso niet alle flessen tegelijk ivm de reflux en ook daarin niet te snel te gaan. Maar advies was sowieso nog even zes flessen aanhouden ivm de verborgen reflux.