18 Reacties
3 weken geleden
Die formule zegt dat mijn dochter 65 mL mag, maar vaak drinkt ze 90 mL 馃槄
Wij doen ook 1 nachtvoeding vervangen, dus van die ene voeding zal ze niet giga aankomen. Ik heb echter geen bv meer daarna gegeven.
3 weken geleden
Onze dochter is 4 weken en krijgt nu zo'n 2 weken 150cc. Ik kolf maar ben dat aan het afbouwen en bouw de kunstvoeding op. Hoe oud is jullie kindje?
3 weken geleden
Ik volg! Mijn vriend geeft in de avond tussen 21.00 en 01.00 de fles, maar onze baby is vaak niet verzadigd. We gebruiken dezelfde formule om te berekenen. Hoe oud is jullie kindje?
3 weken geleden
Ik geef gekolfde bv en heb jouw vraag toevallig gesteld aan het cb. BV is makkelijker verteerbaar en mogen baby鈥檚 onbeperkt, als ze uit de borst drinken weet je tenslotte ook niet hoeveel een baby krijgt.
3 weken geleden
Oja, het signaal vanuit de maag dat deze verzadigd is, komt pas na 20 minuten. Dus stel dat je baby heel snel drinkt, is het goed om heel eventjes te wachten voordat je opnieuw aanbiedt.
3 weken geleden
Ons kindje is 6 weken! Mijn man geeft de fles rustig met pauzes, zodat ze er minimaal 20 min liever 30 over doet. Maar fijn te lezen dat de formule vaak bij jullie ook niet klopt en jullie meer geven! Dan maak ik voor aankomende nacht ook lekker een grotere fles 馃榿
En na deruime fles + live borstvoeding van vannacht sliep ze ook wel weer langer door, meldde zich pas na 4u weer. Dus inderdaad maar op vertrouwen det ze het zelf wel goed regelt!
3 weken geleden
Als ons kind een fles krijgt met bv en savonds, 100 cc maar gister wilde hij meer, dus heb ik 125 aangeboden maar hij heeft 110 gehad ongeveer. Gelukkig heb ik genoeg en gaat de rest dan door een gootsteen
3 weken geleden
Reactie op BijzondereEiland424392
Als ons kind een fles krijgt met bv en savonds, 100 cc maar gister wilde hi ...
Hij is trouwens 2,5 week oud
3 weken geleden
Reactie op ummbinti
Je kan de rest vd melk ook bewaren voor in het badje, ipv weggooien..
Dat kan idd maar ons kind gaat mee onder de douche in plaats van in bad. Dus dat is dan lastig
2 weken geleden
Reactie op vanille_a
Mijn dochter van 3,5 wkn oud clustert sinds dag 1 馃ゲ
Hoe kan je dan bereke ...
Dat klinkt pittig! Een precies antwoord zou ik aan een lactatiekundige vragen. Misschien kun je voedingen binnen 1/1,5u bij elkaar optellen als het maximaal in totaal 45 min drinken is oid? Dus in jouw voorbeeld zou ik dat als 1 voedingsmoment zien!