5 Reacties

Mijn dochter is nu 11 weken en heeft precies hetzelfde, ze doet het ook tijdens de fles momentjes…

11 uur geleden

Mijn broertje deed dit als kind zelf ook, destijds is mijn ouders verteld dat kindjes dit doen om zichzelf in slaap te wiegen, als ze in hun rem slaap vallen. Onze dochter doet dit vooral als ze vecht tegen haar slaapje.
Ja herkenbaar! Mijn zoontje is 6 weken en schudt met zijn hoofd tegen de spijlen van zijn wiegje. Geeft echt een bonkend geluid. Ik ben bang dat dat slecht is voor zijn hoofdje..

3 uur geleden

Mijn zoontje is morgen 11 weken en schudt met zijn hoofd sinds enkele dagen bij het wakker worden, ik word dus niet meer wakker met gehuil maar met zijn hoofd die tegen de cosleeper zijkant botst 🤣
Hier ook! Ons zoontje is nu 9 weken en dit begon rond de 7-8 weken al. Schudden met het hoofd in zn slaap en hij bonkt dan ook soms tegen de zijkant van de co-sleeper aan.. moet wel zeggen dit is niet bij ieder slaapje zo, maar soms. Ik heb mij laten vertellen dat dit ook prikkelverwerking kan zijn, of ze zitten in de overgang van REM slaap naar diepe slaap?