20 Reacties

7 maanden geleden

Hahaha ja onlangs gehuild om een worm die gaan armen heeft🤦🏼‍♀️🤣 achteraf om kapot gelachen dat ik daar om gehuild had

7 maanden geleden

Ik schiet veel sneller uit m'n slof wat soms tot ongemakkelijk situaties lijkt in de supermarkt en dergelijke 😅

7 maanden geleden

Ik heb twee dagen gehuild omdat iedereen op vakantie ging alleen wij niet.. ronduit belachelijk maar kon er niks aan doen😂

7 maanden geleden

Bij Bambi Is me nog nooit overkomen, en al zo vaak gezien!

7 maanden geleden

Ik was ziek thuis en er werd aangebeld door een meneer die bloemen verkocht. De kat ontsnapte toen via de voordeur. Ik met snoepjes staan schudden in de straat. 2 wildvreemde katten achter mij aan maar die van mijzelf niet te vinden. Eenmaal binnen tranen met tuiten en mijn man geappt. 5 minuten later zat de poes mij aan te staren terwijl ik huilend op de bank zat. Inmiddels kan ze de weg naar de achterdeur dus toch vinden 😂

7 maanden geleden

Ik was ontzettend onterecht boos op mijn man, en kwam daar in mijn woedeaanval achter waardoor ik naadloos in huilen en excuses overging 😅

7 maanden geleden

Enorme huilbui (incl. snikkend mijn moeder opbellen) ondat ze hier in Frankrijk geen marsepein hebben op het moment en ik wilde héél graag die marsepeinen peertjes en appeltjes die ze in Nederland rond Sinterklaas hebben! Compleet belachelijk natuurlijk maar toen ze de dag erna trots met mozartkugeln aan kwam zetten wéér panisch staan janken van dankbaarheid hahaha

7 maanden geleden

Ik moest heel hard huilen omdat ik teveel rendang had opgewarmd, en omdat ik zo hard moest huilen wilde ik het helemaal niet meer opeten 😂

7 maanden geleden

Omdat m'n ei na het koken (8min) alsnog zacht was van binnen, en ik had zo'n honger 😅😅

7 maanden geleden

Ik huilde vandaag omdat mijn vriend nog niet naar bed wilde en ik wel 😭😂

7 maanden geleden

Niet echt een gekke reden maar mijn zoontje zat in een restaurant heerlijk rustig te tekenen en naast ons zat een vader met een baby. Toen moest ik huilen in het restaurant, moest me echt inhouden anders zou ik echt in tranen uitbarsten. Waren meer tranen van geluk ofzo 😂

7 maanden geleden

Mijn eerste autotje ging stuk… het is allemaal te maken en hebben ( man is autoliefhebber/monteur) gewoon een andere auto tot beschikking. Tranen met tuiten. Oh en toen er stilte werd gehouden met 4 mei tijdens een concert in de ziggodome. Huilend in de auto ‘s ochtends 🤣

7 maanden geleden

Mijn vriend kwam vorige week met de verkeerde pizza thuis😂 ik had zo’n zin in bbq chicken, die scheen op te zijn. Toen had hij maar een andere bbq met gehakt en ham meegenomen. Uit goede bedoelingen maar ik was helemaal van slag haha

7 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik heel hard gehuild toen ik bij de yoga was en zag dat er een hondenhaartje op mijn dikke buik zat. Het was toen ons 1e kindje en voelde mij ontzettend alleen. Mijn vriend was werken en ik was veel alleen thuis toen ik met verlof ging. Ik miste de hondjes van mijn ouders zoooo erg! Ik ben dezelfde dag nog naar mijn ouders toe gegaan om te knuffelen met de hondjes. Zo veel liefde en gezelschap krijg ik van die beestjes. 🥰Achteraf kan ik er hard om lachen maar toen was ik heel zielig hahah🙈

7 maanden geleden

Ik heb gehuild om de 3D baby in deze app omdat ik hem er zo alleen uit vond zien in de baarmoeder 😂 na 2 seconden huilen heel hard moeten lachen hahaha. Ook een keertje moeten huilen omdat mijn vriend de worstenbroodjes in de supermarkt terug legde haha. Had nota bene zelf tegen hem gezegd dat ik wat gezonder wilde eten

7 maanden geleden

Gisteren huilde ik omdat we geen Malthesers in huis hadden. Dat hebben we nooit, maar de craving was STERK 😅

7 maanden geleden

Vorige zwangerschap echt een hysterische huilbui gehad omdat ik voorstelde om mosterdsoep te eten, maar mijn vriend daar toen geen zin in had. Zo zo stom, was helemwwl overstuur. Uiteindelijk hard om kunnen lachen samen en telkens als we nu mosterdsoep eten moeten we even lachen

7 maanden geleden

Eerder in de zwangerschap helemaal gestrest want kon de kat niet vinden. In paniek en huilend m’n ouders gebeld… bleek ze opgesloten te zitten in mijn kledingkast, tijdens het opruimen van de kleding was ze er blijkbaar in de kast gekropen..😂 Gisteren enorme huilbui gehad, mijn man vroeg me een minuut hiervoor of alles wel goed ging, dus zei “ja”, maar toen kwam mijn vader binnen (we gingen met hem op pad) en begon ineen intens te huilen… want de pindakaas was op 😂😂😂 Mn man die keek me toch raar aan, en ik begon keihard te lachen.

7 maanden geleden

Ik was gisteren even héél erg van slag toen ik me bedacht dat ik die ochtend met de fiets naar werk was en dus ook met de fiets weer terug moest 😂 25 minuten op een ebike in de zon is blijkbaar het einde van de wereld.. (Vandaag lekker met de auto, sssht)

7 maanden geleden

Gehuild omdat de loempiasaus op was op vrijdag patatdag. Is niet de gewone supermarktsaus dus geen oplossing nodig! Gehuild weten dat het belachelijk was maar kon het niet stoppen, had me er zo op verheugd🤣