18 Reacties

2 dagen geleden

Is niet erg hoor馃榿

2 dagen geleden

Hier hetzelfde! Ze lijkt er geen last van te hebben, en ik heb zelf ook altijd snel koude handen, dus ik laat het maar? Ik twijfel inderdaad ook over s nachts meer de verwarming aan, maar denk eigenlijk dat we daar allemaal minder diep van slapen

2 dagen geleden

Ik doe lekkere dikke sokjes over zijn handjes haha. Het is hier ongeveer 12 graden snachts

2 dagen geleden

Koude handjes bij babies in slaap mag. 16 graden prima

2 dagen geleden

Is heel normaal: de doorbloeding van baby's is nog niet helemaal goed, waardoor handjes en voetjes erg koud kunnen worden. Hebben ze zelf geen last van. Zolang het nekje goed op temperatuur is, lekker zo laten.

2 dagen geleden

Hier ook! Maar geloof dat dat gewoon mag en ze lijkt er geen last van te hebben

19 uur geleden

Hier ook extreem koude handjes. Heb me laten vertellen dat het geen kwaad kan maar vind het wel sneu dus heb een slaapzak van lodger gekocht met wantjes 馃槀 Slaapt nu nog in een andere slaapzak maar toen we die probeerden werkte het wel

17 uur geleden

Hier ook maar de mouwen ban dr slaapzakje zijn te lang dus die laat ik snachts lekker over dr handjes.

14 uur geleden

Woow ik lees 12/16 graden, maar is dat niet te koud? Wij hebben zeker 22 graden

14 uur geleden

Reactie op Canseal

Woow ik lees 12/16 graden, maar is dat niet te koud? Wij hebben zeker 22 gr ...
22 graden in een slaapkamer lijkt eigenlijk best wel warm. Wat heeft je baby dan nog aan?

Reactie op Canseal

Tuurlijk kan dat wel. Hoe denk je dat ze dat vroeger deden. Sliep je gewoon in de slaapkamer terwijl de ijssterren op de ramen stonden. Kwestie van goed aankleden
Hier ook altijd koude handjes, maar we hebben ook wel pyjamaatjes met overslagwantjes eraan. Dan zijn zn handjes wel warm maar hij slaapt er niet anders om. Het is rond de 18 graden

9 uur geleden

Reactie op Canseal

Hoe slaap jij met 22 graden?? Dat kunnen we hier niet hoor hahah

8 uur geleden

Anders kan je de baby gaan inbakeren of een (soort) puckababy slaapzakje dat de handjes niet bloot zijn als je er geen goed gevoel bij hebt. Mijn baby heeft haar linkerhand ontdekt en die mo茅t uitgestoken blijven zelfs in de kinderwagen tijdens het wandelen nu, ik trek het niet zonder handschoenen maar zij moet en zou die hand omhoog anders in paniek 馃槀

8 uur geleden

Reactie op Canseal

22?! Slaap je dan zonder pyjama onder een zomerdekbed馃檲 hier 14; anders slaapt niemabd

Reactie op BijnaMamaInHetWild

22 graden in een slaapkamer lijkt eigenlijk best wel warm. Wat heeft je bab ...
Hier hebben wij een enorme koukleum. 20 graden, tog 3 slaapzak (zonder mouwen) pyjamapak met lange mouwen en voetjes, lange mouwen romper en nog een deken. Ja, ik vind het ook veel, maar ze slaapt heerlijk zo haha

1 uur geleden

Hier ook en stuk van z鈥檔 armen, hij heeft handschoentjes aan snachts. Hier koelt het af tot 13/14 graden snachts.

1 uur geleden

Reactie op Canseal

Wij hebben ook 12/14 graden op de slaapkamer momenteel