13 Reacties

14 uur geleden

Goedemiddag, Hier verlopen de laatste dagen identiek aan hoe jij het beschrijft. Mijn dochter is vandaag precies 2 maanden. Veel ongemak na het flesje rond 19.00 uur. Lijkt nog te willen drinken maar veel onrust waardoor aanhappen niet meer lukt. Dan vaak toch wel 1 a 2 uur veel huilen en moeilijk te troosten tot ze moe is. Laatste flesje gaat goed en ze slaapt daarna heerlijk. Ik denk toch even doorkomen en dat het met krampjes, melk teruggeven en verwerking van de dag te maken heeft. Wordt de aankomende weken beter hoor ik om me heen!

11 uur geleden

De onrustige avonduurtjes horen er geloof ik nog wel bij met deze leeftijd. Hier hetzelfde met onze 9 weken oude dochter. Heeft ook te maken met onrijp zenuwstelsel, prikkelverwerking en mogelijk nog krampjes. Zou vanaf 3 maanden beter moeten worden!

8 uur geleden

Google even “huiluurtje”

8 uur geleden

Heel herkenbaar!
Bij ons zitten die dagen/avonden er ook tussen. Wij noemen het de "spookuurtjes". Ik heb wel het idee dat het minder is als onze dochter overdag goed heeft geslapen :)

7 uur geleden

Fijn al die herkenning! Stelt weer gerust. Volgens de oei ik groei zit ze ook in sprong 2 en ze heeft vrijdag ook het rota vaccin gehad, wellicht even alles bij elkaar🤭

6 uur geleden

Hier bij zoon van 6 weken maar 42+2 geboren dus tel er vaak twee weken bij qua ontwikkeling. Mijn zoon moet rond 20:30 veel huilen en is uit het niets opeens overstuur. Hij is dan ook al wat langer wakker vaak. Wij zorgen dat we dan in een donkere kamer zijn, hij drinkt aan mijn borst in zn slaapzak en dan is het altijd weer goed. Altijd als in de laatste dagen haga

6 uur geleden

Reactie op M…

Fijn al die herkenning! Stelt weer gerust. Volgens de oei ik groei zit ze o ...
Onze zoon had na het rotavaccin een week gehuild en gekrijst. Schijnt buikpijn een bijwerking te zijn

5 uur geleden

Reactie op Anoniem1802

Onze zoon had na het rotavaccin een week gehuild en gekrijst. Schijnt buikp ...
Een week lang?😭

5 uur geleden

Reactie op BeleefdeEland821843

Hier bij zoon van 6 weken maar 42+2 geboren dus tel er vaak twee weken bij ...
Toevallig ben ik vanavond toen het begon ook naar onze slaapkamer gegaan en ligt ze nu in m’n armen te slapen. Uit de prikkels halen lijkt hier dus ook te helpen 🙏🏻

5 uur geleden

Reactie op M…

Toevallig ben ik vanavond toen het begon ook naar onze slaapkamer gegaan en ...
Vanavond was het spookuurtje/heksenuurtje ook gereduceerd tot een half uurtje. Al in een donkere rustige kamer gevoed, daar gebleven, alleen maar gelopen, niet gepraat, alleen wat neuriën en sussen. Verschonen met weinig prikkels en geen afleiding zoeken. Voor vanavond werkte het haha!

5 uur geleden

Reactie op LB3689

Vanavond was het spookuurtje/heksenuurtje ook gereduceerd tot een half uurt ...
En waar mijn partner en ik elkaar eerst soms aflosten nu even zelf totdat ze rustig was. Je doet het net even anders en kan misschien ook weer prikkels geven.