11 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb bakjes van de ikea gekocht. Werkt perfect!

7 maanden geleden

Waar ik toen de tijd de bakjes heb gekocht, geen idee meer haha. Ikea heeft fijne ladeverdelen bakjes in ieder geval! Ik deed altijd in de bovensta lade een bak met rompers, bak met sokken en bakje met verzoringsspullen/reserve speentjes. Dan los er naast kipkep en wat andere losse dingen. Middelste la, hydrofiele doeken, spuugdoekjes, wikkeldoeken etc. Onderste la, pakken luiers en doekjes. Beddengoed, hoezen voor verschoonkussen en box. Op de commode een mandje met luiers, doekjes, thermometer, sudo etc. Maar kopen nu geen commode, bij beiden kinderen niet gebruikt dus neemt alleen maar onnodig ruimte in 馃お

7 maanden geleden

Ik gebruik in de commode van mijn zoon van 1,5 nog steeds de skubb bakjes van Ikea. Zo houd ik toch een beetje overzicht in de lades. Je bent wel lekker optijd klaar. Onze babykamer is op dit moment nog mijn kantoor, mijn handen jeuken inmiddels wel.

7 maanden geleden

Hier bakjes van de action ook prima.

7 maanden geleden

Ik heb zelf vakjes gemaakt van stevig vilt. Heb namelijk voor mijn eerste kindje een jaren 60 commode op marktplaats gekocht en deze lades zijn wat lager dus daar paste werkelijk waar geen enkel bakje in. Commode is nog steeds in gebruik ook als kledingkast want ivm de ruimte geen apparte kledingkast erbij.

7 maanden geleden

Reactie op Moedervan茅茅n

Ik gebruik in de commode van mijn zoon van 1,5 nog steeds de skubb bakjes v ...
Ja ik ben net 2,5 week geleden verhuisd馃檲 dus de baby kamer is als enigste kamer helemaal af馃ぃ ik wil ook graag overzicht houden en die bakjes leken me echt een goed idee maar wist niet waar ze vandaan komen. Maar de handen jeuken om de commode ook klaar te maken馃檲 leuk mini wc-tje voor ons kleintje, en toen dacht ik dat ik door de verhuizing onderdelen kwijt was dus weer een besteld terwijl de ander compleet was馃檲 maar het geeft een hoop rust in de wetenschap dat het zo ver klaar is. Kan niet wachtten tot mn klein prinsje erin ligt馃檲馃┑

7 maanden geleden

Reactie op Jojootjeje

Ik heb zelf vakjes gemaakt van stevig vilt. Heb namelijk voor mijn eerste k ...
Ja ik heb een commode met paar kleine laadjes wel hoog. En een deur met 2 vakken. Dus is echt even uitvogelen hoe of wat馃檲

7 maanden geleden

Reactie op SmileyChewy

Ja ik heb een commode met paar kleine laadjes wel hoog. En een deur met 2 v ...
Vond het wel handig om de vakjes zelf dan maar te maken op de hoogte van de commode. Heel vervelend dat de bakjes niet paste vond ik.

7 maanden geleden

Och ik heb een trowback naar 6 jaar terug!! Ook al met 20 weken het kamertje klaar馃槄 En nu? Niks馃ぃ lekker typisch wel hahaha!

7 maanden geleden

Zoals gezegd IKEA bakjes werkt fijn 馃檶

7 maanden geleden

Ik had bij de geboorte van mijn eerste zoontje alles netjes gesorteerd in ikea bakjes. Uiteindelijk toch achter gekomen dat dit niet voor ons werkt. Nu zit het in nette opgevouwen stapeltjes erin bovenste la pyjama鈥檚 , rompers en sokjes (die zitten wel in een bakje) ik zou even uitproberen wat voor jou het fijnst is. Je kan het altijd nog veranderen