228 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Anoukjhgfdsa
Hier een botanische bedoening voor onze lieve meid 😍

Super leuk!
6 maanden geleden
Echt heel veel respect voor mensen bij wie de kamer al helemaal af is. Bij ons staat alles nog op een berg in het midden, inclusief kattenbak 😂
6 maanden geleden
Reactie op FeestLotte
Echt heel veel respect voor mensen bij wie de kamer al helemaal af is. Bij ...
Haha ik woon in Portugal en moest en zou het voor de hitte afmaken 🤣 meubels monteren en verven met 30+ zie ik niet zitten
6 maanden geleden
Reactie op Robin G
Het hondje steelt wel de show, wat een schatje!
Haha ja leuk hè, het is ook zijn favoriete plek in huis geworden 🤣
6 maanden geleden
Reactie op FeestLotte
Echt heel veel respect voor mensen bij wie de kamer al helemaal af is. Bij ...
Hahaha echt hoor! Hier is de babykamer nog helemaal gewit en leeg, alle babyspullen staan op een grote berg in het kantoor van mijn man. De meubeltjes zijn wel besteld en deels geleverd. Over twee weken komen mijn schoonouders een muurschildering maken, dus daar kijken we naar uit! Vanaf dan gaan we vast wel meer stappen maken
6 maanden geleden
Afgelopen weekend ons kleine kamertje behangen en geverfd. Het wordt een knus klein kamertje. Als het kindje groter is kan ze naar zolder, maar voorlopig allemaal op dezelfde verdieping.

6 maanden geleden
Reactie op DaniekJ
Volgende week zullen wij pas een aantal meubels krijgen, waardoor ik alle t ...

WAUW wat mooi!!
6 maanden geleden
Moet nog beginnen met de kamer, maar heb bijna alle spullen wel in huis! (Ledikant, hemeltje, hartjes lamp, boekenkastje, muur verf, decoratie etc) alleen nu nog alles realiseren… dit is mijn moodboard 🥰

6 maanden geleden
Dit is wat we er tot nu toe van hebben gemaakt voor onze jongen 🩵

6 maanden geleden
Wij gaan voor dit vrolijke behang, met een grachtenpanden kast die een lief familielid voor ons gaat maken in combinatie met een lichthouten ledikant en commode :)