228 Reacties

6 maanden geleden

Dit is onze geworden ☺️

6 maanden geleden

Hier een botanische bedoening voor onze lieve meid 😍

6 maanden geleden

Reactie op Anoukjhgfdsa

Hier een botanische bedoening voor onze lieve meid 😍
Super leuk!

6 maanden geleden

Echt heel veel respect voor mensen bij wie de kamer al helemaal af is. Bij ons staat alles nog op een berg in het midden, inclusief kattenbak 😂

6 maanden geleden

Reactie op Esmeralda.

Dit is onze geworden ☺️
Het hondje steelt wel de show, wat een schatje!

6 maanden geleden

Reactie op FeestLotte

Echt heel veel respect voor mensen bij wie de kamer al helemaal af is. Bij ...
Haha ik woon in Portugal en moest en zou het voor de hitte afmaken 🤣 meubels monteren en verven met 30+ zie ik niet zitten

6 maanden geleden

Reactie op Robin G

Het hondje steelt wel de show, wat een schatje!
Haha ja leuk hè, het is ook zijn favoriete plek in huis geworden 🤣

6 maanden geleden

Reactie op FeestLotte

Echt heel veel respect voor mensen bij wie de kamer al helemaal af is. Bij ...
Hahaha echt hoor! Hier is de babykamer nog helemaal gewit en leeg, alle babyspullen staan op een grote berg in het kantoor van mijn man. De meubeltjes zijn wel besteld en deels geleverd. Over twee weken komen mijn schoonouders een muurschildering maken, dus daar kijken we naar uit! Vanaf dan gaan we vast wel meer stappen maken

6 maanden geleden

Afgelopen weekend ons kleine kamertje behangen en geverfd. Het wordt een knus klein kamertje. Als het kindje groter is kan ze naar zolder, maar voorlopig allemaal op dezelfde verdieping.

6 maanden geleden

Behang hangt er (andere kant wordt wit) de rest moet nog gebeuren

6 maanden geleden

Behang hangt al, andere lange muur is half wit/half blauw. Commode staat al plus wat overige dingetjes. Nu nog opzoek naar een andere lamp, gordijnen en voedingsstoel

6 maanden geleden

Volgende week zullen wij pas een aantal meubels krijgen, waardoor ik alle tot nu toe verzamelde spulletjes eindelijk kan gaan opbergen. Dus voor nu is het nog een "rotzooi" kamer. Maar hebben wel al een prachtige muurschildering gedaan door mijn schoonmoeder.

6 maanden geleden

Reactie op DaniekJ

Volgende week zullen wij pas een aantal meubels krijgen, waardoor ik alle t ...
WAUW wat mooi!!

6 maanden geleden

Moet nog beginnen met de kamer, maar heb bijna alle spullen wel in huis! (Ledikant, hemeltje, hartjes lamp, boekenkastje, muur verf, decoratie etc) alleen nu nog alles realiseren… dit is mijn moodboard 🥰

6 maanden geleden

Bij ons is de kamer nog niet af, alleen de muren zijn geschilderd. Wij hebben wel al een hoop spullen in huis, dus het kan ook al zo snel gaan. Mijn vriend heeft de muren wel 2 keer moeten schilderen omdat ik de eerste kleur toch niet mooi vond🤣 Hoezo zwanger?😬

6 maanden geleden

Dit is m’n moodboard 😉

6 maanden geleden

Dit word een muur van de babykamer, het is al voorgetekend nu en word dit weekend afgemaakt.

6 maanden geleden

Dit is onze babykamer geworden voor onze lieve meid🩷

6 maanden geleden

Dit is wat we er tot nu toe van hebben gemaakt voor onze jongen 🩵
Wij gaan voor dit vrolijke behang, met een grachtenpanden kast die een lief familielid voor ons gaat maken in combinatie met een lichthouten ledikant en commode :)