24 Reacties

6 maanden geleden

Bliss, Angie, Liv, Mexx

6 maanden geleden

Fae, May, Lya, Cin. Niet heel veel naar meisjesnamen gekeken zelf maar deze kwam ik tegen

6 maanden geleden

Pip, sev, liv, mae, saar, roos, noor, fien, pien, bo, maud, jet, liz, puck, pleun

6 maanden geleden

Leau (Lo) Jae (Djee) Cho Kes Flo Fem Fay Bo Day Dee Tess Liv Lie

6 maanden geleden

Jo

6 maanden geleden

Noé

6 maanden geleden

Zijn al een aantal leuke namen genoemd! Hier nog een paar opties: Eef, Fleur, Kate, Elle, Jill, Rue, Sky, Quin

6 maanden geleden

Vie Fiep Yip

6 maanden geleden

Genderneutraal: Jip, Sam

6 maanden geleden

Lot

6 maanden geleden

Weet je wat leuk is? Chatgpt de vraag stellen. Die geeft een heel aantal leuke en vraagt dan door en stelt diepere vragen. Zo zijn wij op onze naam gekomen💖

6 maanden geleden

Reactie op Bloemetje08

Weet je wat leuk is? Chatgpt de vraag stellen. Die geeft een heel aantal le ...
Wat vraag je dan? Verzin een meisje naam?

6 maanden geleden

Reactie op Mloessrob

Ja kan betekenis pakken. Bijvoorbeeld, ik wil dat de naam iets met de natuur te maken heeft of mythologie. Of ik wil dat de betekenis vernoemd is naar iets in de sterren. Ook kan je de lijst pakken met namen die je al leuk vindt en of chatgpt daar goeie andere opties bij kan bedenken.

6 maanden geleden

Reactie op Mloessrob

Ik zoek een meisjesnaam met 1 lettergreep. Wij deden: “Wij zoeken een korte meisjesnaam, passend bij (…), geen f of v als eerste letter en niet eindigend op een a”.

6 maanden geleden

Viev Hind Eef Els Fay Floor Flo Britt Co Dymf Lies Ann Riet Kim Lou

6 maanden geleden

Onze dochters heten Liz en Dana

6 maanden geleden

Reactie op Soonmomof3

Leau (Lo) Jae (Djee) Cho Kes Flo Fem Fay Bo Day Dee Tess Liv Lie
Onze dochter heet Dee, zo leuk om hem eens in een lijstje voorbij te zien komen😍

6 maanden geleden

Bo Fien Gwen Fay Sien Pip Liv Puck Liz Jill Yves

6 maanden geleden

Niet allemaal kort maar wellicht wat inspiratie Edi Ot ottie Kees Freya Isalou loa Lia Loa Lou Mia Juna yuna Maja Maya Maia Mona Yara jara Jackie Meesie Janna Fenna Kris Lin Elin Milly Feli Guus Janna Lucie Mila Sascha Olivia ollie Soof Juun Elsie Lou Jolie Bobbi Filou Sam Scottie Charlie Julie Rosie Malu Zoë Fie Mona Mees Elsi

4 maanden geleden

Reactie op Bloemetje08

Weet je wat leuk is? Chatgpt de vraag stellen. Die geeft een heel aantal le ...
Welke naam hebben jullie?☺️ Mag ook via pb